نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 25 فروردين 1399
ساعت 18:00

برخی بازیکنان بعد از عرضه Wastelanders مجبور به تغییر کمپ می‌شوند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازیکنان Fallout 76 پس از عرضه بسته Wastelanders، احتمالا مجبور به تغییر لوکیشن کمپ خود می‌شوند.

کمپانی بتزدا، گرچه عرضه بسیار پر حرف و حدیث و سختی را برای Fallout 76 تجربه کرد، ولی این بازی تماما آنلاین تاکنون دچار تحولات زیادی شده و با نسخه روز عرضه تفاوت‌های زیادی پیدا کرده است. در ادامه استراتژی پشتیبانی طولانی مدت از Fallout 76 و بهبودهای موردنظر طرفداران، این شرکت چند ماه پیش وعده عرضه یک بسته گسترش‌دهنده جدید به نام Wastelanders را داد که سرانجام به یکی از نقدهای اصلی منتقدین و طرفداران، یعنی خالی بودن دنیای بازی از شخصیت‌های NPC توجه می‌کند. در این بروزرسانی که قرار است از فردا به شکل رایگان در دسترس قرار بگیرد، البته غیر از ظاهر شدن شخصیت‌های غیر قابل کنترل، ماموریت‌ها و موارد جدید نیز به بازی اضافه می‌شوند.

همان‌طور که اشاره شد، بسته Wastelanders برای بازی فال‌اوت 76 از فردا در دسترس قرار می‌گیرد و در این ارتباط، اخیرا فاش شده که به دلیل اضافه شدن موارد جدید و تحولاتی که خصوصا در برخی نقاط خاص نقشه بازی صورت می‌گیرد، آن دسته از بازیکنانی که کمپ‌های محل زندگی خود را در آنجا برپا کرده بودند، بهتر است اقدام به تغییر لوکیشن کمپ خود بکنند. با تایید بتزدا، بازیکنانی که کمپ‌های آن‌ها در مناطق اشاره شده واقع شده است، به محض لاگین کردن در بازی پیغامی دریافت می‌کنند و از آن‌ها پرسیده می‌شود که اگر مایل باشند، می‌توانند کمپ خود را به یک لوکیشن دیگر منتقل کنند. این دسته از بازیکنان البته نباید چندان نگران باشند، چون تغییر لوکیشن برای آن‌ها بدون هزینه و به شکل رایگان انجام می‌شود. Bethesda در این ارتباط، نقشه بازی که شامل نمایش لوکیشن‌های کمپ-ممنوع هستند را منتشر کرده است.

fallout 76 wastelanders no camp 1024x1021

بسته Fallout 76: Wastelanders فردا ۱۴ آوریل (۲۶ فروردین) به شکل رایگان در پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.