نویسنده: آرمین صیامی زاده چهارشنبه، 31 مرداد 1397
ساعت 09:57

تریلر جدیدی از Hunt: Showdown منتشر شد

5 از 5

Hunt: Showdown از طریق Xbox Game Preview در دسترس خواهد بود

این عنوان از ماه فوریه به صورت Early Access در استیم موجود بوده است، اما عرضه‌ی کنسولی آن در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. حالا تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده و عرضه‌ی آن را روی بخش Xbox Game Preview کنسول Xbox One تأیید می‌کند.

برای کسانی که تا به حال اسم این بازی را نشنیده‌اند، این عنوان یک شوتر ترسناک چندنفره است که توسط سازندگان سری کرایسیس، استودیوی Crytek ساخته می‌شود. در هر بازی، حداکثر ده نفر برای شکار هیولاهای باتلاق‌های تاریک ایالت لوئیزیانا با هم رقابت می‌کنند؛ اگر بخواهید می‌توانید مشغول شکارچی‌های دیگر هم بشوید. چه کسی خطر بیشتری دارد؟ هیولاهای بی‌مغز  یا شکارچی‌های حیله‌گر دیگر؟

تهیه‌کننده‌ی این عنوان، Fatih Ozbayra درباره‌ی عرضه‌ی این بازی برای Xbox One توضیح داد:

عرضه‌ی Hunt: Showdown برای Xbox Game Preview یعنی اینکه بازی را در دسترس قشر جدیدی قرار می‌دهیم؛ ما بی‌صبرانه منتظر شنیدن نظرات و بازخورد کاربران ایکس‌باکس نسبت به بازی و اجتماع آن هستیم. این قدم بعدی ما برای توسعه‌ی بازی به مرحله‌ای جدید است.

Xbox Game Preview برای مایکروسافت امتیاز ویژه‌ای محسوب می‌شود؛ چرا که به لطف آن عناوینی نظیر PlayerUnknown’s Battlegrounds ،Gwent و We Happy Few قبل از عرضه‌ روی کنسول‌های دیگر، برای Xbox منتشر شدند (سونی و نینتندو هیچ برنامه‌ای برای در دسترس قرار دادن بازی‌های Early Access ندارند). برای تجربه‌ی بازی‌های Early Access کار خاصی لازم نیست، فقط در بخش Xbox Game Preview بازی مورد نظر را جست و جو کنید و مثل همیشه آن را دانلود کنید.

شرکت کرایتک سال 2018 را با آزمایش Hunt: Showdown خواهد گذراند و هنوز تاریخ انتشار نهایی بازی را اعلام نکرده، اما احتمالاً در سال جاری روی Xbox Game Preview عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.