نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 27 فروردين 1399
ساعت 15:00

پست جدید حساب رسمی Crysis ظاهرابه بازسازی نسخه اول سری اشاره دارد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پست جدید حساب رسمی و اخیرا احیا شده سری Crysis، احتمالا به ریمستر یا ریمیک بازی اول مجموعه اشاره می‌کند.

سری بازی‌های محبوب ژانر علمی تخیلی «کرایسیس»، پس از سال‌ها خاموشی مدتی هست که مجددا مورد توجه قرار گرفته است. این موضوع، پس از انتشار یک پست جدید در حساب توییتری سری، که چندین سال بدون فعالیت بود وارد مرحله جدی شده است. در پست اولی که این حساب پس از چند سال خاموشی ارسال کرد، عبارت کوتاه «در حال دریافت اطلاعات» نوشته شده بود و این موضوع، باعث شد تا طرفداران درباره احتمال احیا شدن کل سری از طریق ساخته شدن نسخه جدید یا ریمستر شدن عناوین موجود به بحث و تبادل نظر بپردازند. در این رابطه، اظهارنظر غیرمستقیم EA به عنوان ناشر بازی نیز در سال ۲۰۱۹ وجود داشت که از برنامه‌ای برای ریمستر کردن برخی عناوین قدیمی و محبوب شرکت، برای عرضه در سال ۲۰۲۱ خبر می‌داد.

پس از گذشت مدت کوتاهی از پست اول حساب توییتری سری Crysis، این حساب اخیرا با یک پست جدید بروز شده است و این مرتبه، عبارت خاصی به عنوان متن پست شده که درواقع یک دیالوگ از بازی اول سری است. این دیالوگ یعنی «Hey Nomad, you're still with us یا هی Nomad، هنوز با ما هستی؟» که در بازی Crysis 1 وجود داشت، می‌تواند اشاره غیرمستقیمی به ساخته شدن نسخه ریمیک یا ریمستر از بازی اول سری باشد. گفتنی است که بازی Crysis 1 اولین بار در سال ۲۰۰۷ یعنی ۱۳ سال پیش منتشر شده بود.

درصورتی که حساب توییتری بازی همچنان به این الگوی تبلیغاتی ادامه دهد، طرفداران این سری می‌توانند ایده دقیق‌تری از همه شایعات و گمانه‌زنی‌ها داشته باشند. هرچند حتی درصورتی که روند ارسال پست‌های مرموز این حساب همچنان ادامه داشته باشد، به نظر می‌رسد که تیم بازاریابی و تبلیغاتی سری اقدام به پیگیری استراتژی درستی کردند و این روش باعث جلب توجه بسیار زیادی شده است.

شخصیت Nomad در بازی اول کرایسیس، درواقع کاراکتر اصلی بازی و عضوی از تیم Raptor بود که به جزیره‌ای به نام Lingshan فرستاده شده بودند. وقایع داستانی این بازی حول شخصیت Nomad و تیم او جریان پیدا می‌کند و به تدریج به سمت یک جنگ تمام عیار نظامی پیش می‌رود. وجود عناصر ارتقادهنده نظیر nanosuit و ... که باعث اضافه شدن ویژگی‌های جدید حرکتی و فیزیکی می‌شد، در زمان خود با استقبال زیادی مواجه شده بودند. باید منتظر ماند و دید که برنامه نهایی EA و کرایتک برای این سری چه خواهد بود.

بازی Crysis 1 درحال حاضر برای پی‌سی، ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.