نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 26 فروردين 1399
ساعت 12:00

ممکن است به زودی خبرهای جدیدی از سری Crysis منتشر شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به بروزرسانی حساب رسمی توییتری سری Crysis، ممکن است به زودی خبرهای جدیدی از این مجموعه منتشر شود.

سری بازی‌های علمی تخیلی و اول شخص Crysis، در زمان حیات خود به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این ژانر شناخته می‌شدند. با این حال از سال ۲۰۱۳ و عرضه بازی Crysis 3، این مجموعه شاهد انتشار یک بازی جدید نبوده و طرفداران از آن زمان، درخواست‌هایی برای عرضه عناوین جدید یا ریمستر را داشتند. در همین ارتباط حساب توییتری این سری که از سال ۲۰۱۶ هیچ گونه فعالیتی نداشته است، اخیرا یک پست جدید و کوتاه با عبارت «درحال دریافت اطلاعات» ارسال کرده است.

گفتنی است که ناشر این مجموعه یعنی EA، به صورت سنتی گرچه تمایلی به سرمایه‌گذاری روی عناوین ریمستر نشان نمی‌دهد، ولی آن‌ها در سال ۲۰۱۹ تایید کرده بودند که برنامه‌ای برای «ساخت چند ریمستر از عناوین محبوب» خود را دارند که قرار است در سال مالی ۲۰۲۱ منتشر شوند. درحالی که از همان مقطع، بسیاری این خبر را در ارتباط با سری بازی‌های کرایسیس عنوان می‌کردند، فعالیت جدید حساب توییتری این مجموعه مجددا باعث دامن زدن به این گمانه‌زنی‌ها شده است.

در صورت صحت این گمانه‌زنی‌ها، می‌توان گفت که احیا حساب رسمی سری Crysis می‌تواند به خبر سال گذشته EA درباره ریمستر کردن تعدادی از عناوین محبوب شرکت مرتبط باشد. در این صورت، می‌توان امیدوار بود که هر سه بازی این سری، برای پلتفرم‌های نسل بعد نیز عرضه شوند. گمانه‌زنی دیگر، می‌تواند به ساخته شدن یک بازی کاملا جدید توسط کرایتک اشاره داشته باشد که البته چندان محتمل نیست. درنهایت، این احتمال نیز هست که پست اخیر حساب توییتری سری هیچ ارتباطی با معرفی عناوین جدید یا ریمستر نداشته باشد، و به این ترتیب تا زمانی که چنین تاییدیه‌ای از جانب EA منتشر نشود، نمی‌توان با قطعیت به این گمانه‌زنی‌ها توجه داشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.