نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 27 فروردين 1399
ساعت 12:00

تاکنون دسترسی بیش از 70000 نفر از Call Of Duty Warzone قطع شده

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سازندگان بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone، از قطع دسترسی بیش از ۷۰٫۰۰۰ نفر به دلیل تقلب و ... به این بازی خبر دادند.

بازی Call of Duty: Warzone، جدیدترین عنوان بزرگ در ژانر بتل رویال است که به تازگی توسط استودیو سازنده Call of Duty: Modern Warfare منتشر شده است. این عنوان، در واقع بخشی از بازی COD Modern Warfare است که البته به صورت مستقل و به صورت Free to Play در دسترس قرار گرفته، و موفقیت‌های بزرگی از جمله جذب بیش از ۵۰ میلیون بازیکن در یک ماه و قرار گرفتن در رتبه اول بازی‌های رایگان فروشگاه پلی‌استیشن در ماه اخیر را کسب کرده است. با در نظر گرفتن این موفقیت‌ها و جمع بزرگی از بازیکنان فعال در بازی، به نظر طبیعی است که Infinity Ward توجه و نظارت گسترده‌ای برای مقابله با تقلب توسط برخی بازیکنان، خصوصا در پلتفرم‌های بازتر نظیر پی‌سی در پیش بگیرد.

براساس پست اخیر حساب رسمی Infinity Ward، این تیم خبر داده که تاکنون بیش از ۷۰ هزار نفر دسترسی خود به بازی را به دلیل استفاده از روش‌های تقلب در بازی از دست داده‌اند. پست اخیر Infinity Ward، از طرفی با لحن تندی هم نوشته شده و آن‌ها متعهد شدند که از این پس حتی با جدیت بیشتری نظارت داشته باشند و افراد بیشتری را بن کنند. به گفته این تیم، آن‌ها مشغول کار روی روش‌های مختلفی برای جلوگیری از تقلب در بازی توسط بازیکنان نظیر سیستم گزارش دادن بازیکنان از داخل بازی هستند و بروزرسانی‌های امنیتی بیشتری هم در ادامه منتشر می‌شود.

بازی Call of Duty: Warzone به صورت رایگان برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.