نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 24 فروردين 1399
ساعت 09:00

Call Of Duty: Warzone تاکنون بیش از 50 میلیون بازیکن داشته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به یک آمار، تاکنون بیش از ۵۰ میلیون بازیکن به تجربه بازی بتل رویال و رایگان Call Of Duty: Warzone پرداخته‌اند.

علیرغم همه مشکلاتی که ویروس کرونا در سطح جهان و خصوصا در صنعت گیم ایجاد کرده است، به نظر می‌رسد که این چالش‌ها تاثیری روی سری بازی‌های بسیار محبوب Call Of Duty نداشته‌اند. این سری، به تازگی چند بازی مختلف را در فهرست محبوب‌ترین بازی‌های ماه اخیر میلادی در فروشگاه پلی‌استیشن داشت که یکی از آن‌ها، عنوان تازه منتشر شده Call Of Duty: Warzone است. Warzone درواقع حالت بتل رویال برای بازی سال اخیر Call of Duty Modern Warfare بود که به شکل یک بازی مستقل عرضه شده است. این بازی، همچنین یک عنوان رایگان و Free to Play نیز هست و در آمار تازه‌ای که سونی منتشر کرده بود، موفق شده بود تا در فهرست بازی‌های با بیشترین دانلود در شاخه عناوین رایگان فروشگاه پلی‌استیشن، حتی بالاتر از فورتنایت و Apex Legends قرار بگیرد.

با توجه به مجموع گزارش‌ها از بالا بودن محبوبیت Call Of Duty: Warzone در میان طرفداران، اخیرا حساب رسمی سری در توییتر اعلام کرده که تاکنون بیش از ۵۰ میلیون بازیکن به تجربه Warzone پرداخته‌اند. این یک آمار فوق‌العاده برای بازی محسوب می‌شود که حدود یک ماه از عرضه آن می‌گذرد.

بیش از ۵۰ میلیون بازیکن.

از شما بازیکنان Warzone به خاطر تجربه این بازی ممنون هستیم.

درحال حاضر Call of Duty: Warzone برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.