نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 24 فروردين 1399
ساعت 15:00

بازی انحصاری Xbox One به نینتندو سوییچ می‌آید

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ عنوان شوتر و رایگان Vigor که به شکل انحصاری ایکس‌باکس وان منتشر شده بود، در راه پلتفرم نینتندو سوییچ است.

استودیو سازنده بازی DayZ یعنی Bohemia Interactive، در سال ۲۰۱۹ عنوان جدید شوتر و free-to-play به نام Vigor را برای پلتفرم Xbox One منتشر کرد. پیرامون این بازی، اخیرا فاش شده که پورت نسخه سوییچ این بازی حالا وارد مرحله بتای بسته شده و به این ترتیب بازیکنان نینتندو سوییچ، در ادامه همین سال میلادی می‌توانند منتظر عرضه بازی برای این پلتفرم هم باشند.

وقایع بازی Vigor در دنیای پساآخرالزمانی بعد از یک جنگ هسته‌ای در کشور نروژ جریان دارد که بازیکنان در نقش گروه Outlanders، باید به دنبال لوت بگردند، پناهگاه بسازند و در رقابتی از نوع بتل رویال ۸ تا ۱۲ نفره با یکدیگر مبارزه کنند و در مجموع سبک این بازی به شکلی است که طرفداران بازی DayZ را به خود جذب می‌کند. این بازی در سال ۲۰۱۹ به شکل انحصاری برای ایکس‌باکس وان منتشر شد که همین موضوع، باعث پایین باقی ماندن آمارهای بازیکنان بازی هم بوده است.

براساس گزارش اخیر، نسخه نینتندو سوییچ بازی Vigor از ویژگی کراس پلتفرم با ایکس‌باکس وان هم بهره می‌گیرد و این نسخه البته از نظر گرافیکی در سطح پایین‌تری به نسبت ایکس‌باکس وان هست. بازی Vigor تنها عنوان انحصاری اخیری نیست که از ایکس‌باکس به سوییچ می‌آید و پیش از این بازی Ori and the Blind Forest هم برای پلتفرم هیبریدی نینتندو منتشر شده است. گفتنی است که نسخه سوییچ بازی Ori and the Blind Forest، به خاطر بهبودهایی که از سال ۲۰۱۵ روی بازی اعمال شدند، بهتر از نسخه زمان عرضه در ایکس‌باکس وان ظاهر شده است.

بازی Vigor در حال حاضر به شکل رایگان از طریق پلتفرم ایکس‌باکس وان قابل تجربه است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.