نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 31 مرداد 1397
ساعت 13:00

بازی Dark Souls Trilogy برای PS4 و XBox One معرفی شد

0 از 5

کمپانی Bandai Namco، رسما بازی Dark Souls Trilogy را همراه با یک تریلر معرفی رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی در جریان رویداد Gamescom 2018، کمپانی باندای نانمکو رسما از بازی Dark Souls Trilogy رونمایی کرد. این عنوان که مجموعه‌ای از سه بازی سری دارک سولز در قالب یک بازی است، قرار است در روز ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و با قیمتی ۸۰ دلاری عرضه شود. این معرفی، همچنین همراه با انتشار یک تریلر رونمایی بوده که در ادامه مشاهده می‌کنید:

 

براساس این گزارش، این مجموعه شامل سه بازی پرچالش این سری یعنی Dark Souls: Remastered، Dark Souls II: Scholar of the First Sin و Dark Souls III: The Fire Fades Edition است. به این ترتیب بازیکنان در این بازی، قادر به تجربه هر سه بازی قبلی این سری در بهترین فرم موجود و همراه با تمامی بسته‌های الحاقی آن‌ها خواهند بود. همچنین این مجموعه که همراه با جعبه فلزی نیز عرضه می‌شود، فاقد اولین بازی از سری سولز یعنی Demon's Souls است. Bandai Namco پیرامون بازی گفت:

بازی The Dark Souls Trilogy به کسانی که هنوز سری بازی‌های دارک سولز را تجربه نکرده‌اند، بهترین شانس را برای ورود به این دنیا و تجربه یکی از تاثیرگذارترین بازی‌های ویدیویی در طول یک دهه گذشته را می‌دهد... جادوی دارک سولز در قابلیت آن در به چالش کشیدن بازیکنان با یک گیم‌پلی شدیدا جذاب است و به آن‌ها یک حس بی‌نظیری از کسب پاداش و دستاورد بزرگ را بعد از شکست دادن باس‌های سخت خود می‌دهد.

در مورد بازی همچنین Bandai Namco تایید کرده که غیر از نسخه‌های فیزیکی محدود بازی در آمریکا، نسخه دیجیتالی بازی نیز منتشر می‌شود.

پیرامون سری سولز، From Software گرچه نسخه جدیدی از آن را معرفی نکرده، ولی اخیرا اعلام شد که بازی Dark Souls: Remastered قرار است در ۱۹ اکتبر - یعنی همان روز عرضه Trilogy برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 - برای نینتندو سوییچ عرضه شود. جدیدترین محصول From Software یعنی بازی Sekiro: Shadows Die Twice نیز اخیرا تاریخ عرضه خود را پیدا کرد و آن بازی نیز در روز دوم فروردین سال آینده برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه می‌شود.

بازی Dark Souls Trilogy نیز همان‌طور که اشاره شد، قرار است در روز ۲۷ مهر برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.