نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 31 مرداد 1397
ساعت 09:00

تاریخ عرضه DMC 5 مشخص و گیم‌پلی تریلر جدیدی از آن منتشر شد

5 از 5

کپ‌کام، تاریخ عرضه بازی Devil May Cry 5 را اعلام و گیم‌پلی تریلر جدیدی از بازی نیز منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام به تازگی در جریان رویداد گیمزکام 2018 و از طریق برنامه استریمی زنده Inside Xbox، سرانجام تاریخ عرضه بازی موردانتظار Devil May Cry 5 را اعلام کرد. این معرفی که همراه با یک تریلر گیم‌پلی جدید از بازی نیز بوده، مشخص می‌کند که بازی قرار است در ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود. شما در ادامه این تریلر جدید از گیم‌پلی بازی، که برای چند ثانبه شاهد دیگر شخصیت اصلی این سری یعنی «دانته» نیز هستیم را مشاهده می‌کنید:

 

بازی «دویل می کرای 5» اولین بار در جریان کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 معرفی شد و اعلام شد که قرار است یک دنباله مستقیم، برای بازی Devil May Cry 4 باشد. در زمینه بازی DMC5، این بازی از سه شخصیت اصلی و قابل بازی برخوردار است که در این زمینه، تاکنون شخصیت‌های Nero و دانته به عنوان کاراکترهای قابل بازی تایید شده و هویت شخصیت مرموز سوم، هنوز فاش نشده است.

قهرمان اصلی بازی، شخصیت نرو از بازی DMC 4 است که در بازی جدید، یک دست مصنوعی و رباتیک به نام Devil Breakers را جایگزین دست Demon Bringers از بازی چهارم کرده است. در زمینه این دست، کپ‌کام در جریان لایو استریم جدید Inside Xbox گفته است که برای شخصیت نرو، در مجموع هشت نوع دست Devil Breakers وجود خواهد داشت که اجازه نواختن ضربات ترکیبی بسیار متنوعی را در مبارزات می‌دهد. شخصیت دوم یعنی دانته نیز قهرمان سنتی و قدیمی این سری است که در تریلر جدید، شاهد اکشن‌هایی از او سوار بر موتورسیکلت نیز هستیم.

پیرامون این بازی، برخی طرفداران البته نقدهای منفی نیز به کپ‌کام وارد کردند که چرا این شرکت به جای دنبال کردن بازی ری‌بوت DmC: Devil May Cry در سال ۲۰۱۳، تصمیم به نادیده گرفتن آن بازی گرفته است. مت واکر، تهیه‌کننده کپ‌کام پس از آن انتقادات گفته بود که ساختن بازی دنباله برای DMC 4 به معنی نادیده گرفتن بازی Ninja Theory یعنی DmC نیست و سازندگان بازی جدید، تجربیات کسب شده از آن بازی را در DMC 5 به کار برده‌اند؛ با این حال در ساخت بازی دویل می کرای 5، کپ‌کام تصمیم گرفت تا به نظر اکثریت طرفداران سری پاسخ دهد و برای همین نیز این بازی، دنباله‌ای برای خط داستانی Devil May Cry 4 است.

بازی Devil May Cry 5 همان‌طور که اعلام شد در ۱۷ اسفند امسال برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.