نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 31 مرداد 1397
ساعت 08:00

تاریخ عرضه Shenmue 3 مشخص شد

0 از 5

پس از مدت‌ها انتظار، Deep Silver سرانجام تاریخ عرضه رسمی بازی Shenmue III را در جریان رویداد GamesCom 2018 اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی کمپانی Deep Silver در جریان رویداد GamesCom 2018، سرانجام تاریخ عرضه رسمی بازی Shenmue III را مشخص کرد. براساس این گزارش، بازی در روز ۲۷ آگوست ۲۰۱۹ (۵ شهریور ۹۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و PC عرضه خواهد شد. این شرکت در این زمینه یک تریلر جدید از بازی به زبان ژاپنی نیز منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید:

 

بازی «شنمو 3» کار خود را ابتدا با یک کمپین Kickstarter و جمع‌آوری بودجه در سال ۲۰۱۵ شروع کرد و Ys Net موفق شد در یک رکورد جالب، ۶٫۳۳۳٫۲۹۵ دلار از حدود ۷۰ هزار کمک‌کننده دریافت کند. در آن زمان اعلام شده بود که این میزان، بالاترین پول جمع‌آوری شده برای ساخت یک بازی ویدیویی از طریق Kickstarter بوده است. Ys Net بعد از پایان مدت کمپین Kickstarter نیز کمپین دیگری در Slacker Backer برای جمع‌آوری بودجه بیشتر راه‌اندازی کرده بود.

این بازی که در نهایت به بودجه مورد نیاز خود دست پیدا کرده بود، ابتدا اعلام شد که در دسامبر ۲۰۱۷ عرضه می‌شود که البته، سازندگان مدتی بعد خبر از تاخیر در عرضه بازی دادند. پس از این در آگوست همان سال نیز اعلام شد که کمپانی Deep Silver، برای انتشار این بازی با Ys Net قرارداد امضا کرده و مدتی بعد از این، مجددا یک تاخیر دیگر و این بار تا سال ۲۰۱۹ برای بازی اعلام گردید. در آن زمان Deep Silver گفته بود که «از زمان اضافی موردنیاز سازندگان، برای پولیش کردن بیشتر بازی و بیشتر شدن کیفیت آن استفاده می‌شود، تا در نهایت به استاندارد بالایی که این بازی لایق آن است دست پیدا کند، و بازی نیز در نهایت در بهترین بازه زمانی ممکن عرضه خواهد شد».

گفتنی است که سری بازی‌های Shenmue کار خود را از سال ۱۹۹۹ و با پلتفرم «سگا دریم‌کست» شروع کرد. دومین بازی از این سری نیز در سال ۲۰۰۲ عرضه شده بود و به عنوان یکی از قدیمی‌ترین سری بازی‌های حال حاضر، از جامعه طرفداری قابل توجهی نیز برخوردار است. در این زمینه، به تازگی نیز نسخه کالکشن بازی‌های اول و دوم با نام «Shenmue I & II» برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شده است. بازی Shenmue 3 نیز همان‌طور که اعلام شد، در ۵ شهریور سال آینده برای PC و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.