نویسنده: احسان ناخدا یکشنبه، 29 مرداد 1396
ساعت 12:57

شرکت Deep Silver به عنوان ناشر Shenmue 3 انتخاب شد

5 از 5

کمپانی Deep Silver وظیفه انتشار عنوان Shenmue 3 را بر عهده گرفت

چندی پیش استودیو YsNet و کمپانی Deep Silver در خبری شراکت خود را اعلام کردند و مشخص که شد این شرکت، وظیفه انتشار جدیدترین بازی استودیو YsNet، یعنی Shenmue 3 را بر عهده خواهد داشت. در این قرارداد مشخص شده که بازی Shenmue 3 بصورت انحصاری برای PS4 و PC روانه بازار خواهد شد. (به شکل دیجیتالی و فیزیکی) انتشار این عنوان برای نیمه دوم سال 2018 برنامه‌ریزی شده است.

آقای Klemens Kundratitz به عنوان مدیرعامل کمپانی Koch Media/Deep Silver درباره این قرارداد چنین گفت:

عنوان Shenmue جزء محدود فرانچایزهایی است که ارزش تاریخی و داستانی بسیار زیادی دارد و در همین حین هم می‌تواند شور و اشتیاق را در میان بازیکنان زنده نگه‌دارد. ما بابت امضای این قرارداد بسیار خوشحال هستیم و تمام سعی خود را می‌کنیم تا با استفاده از شبکه جهانی انتشارات خود از تمامی پتانسیل این بازی بهره ببریم.

در ادامه آقای Yu Suzuki به عنوان کارگردان سری Shenmue و مدیرعامل Ys Net درباره این همکاری نوشت:

من از عقد این قرارداد با کمپانی Deep Silver بسیار خوشحال هستم. این شرکت از مردان و زنان باور نکردنی تشکیل شده که عمیقا به بازی‌های ژاپنی علاقه دارند و می‌خواهند آن‌ها را به دیگر نقاط جهان بیاورند. در طول این روند، خود شرکت Deep Silver هم علاقه شدیدی به بازی‌های ژاپنی دارد و طرفداران سری Shenmue هم اعتمادبه‌نفس بیشتری به من در ساخت نسخه سوم داده‌اند و باعث شدند تا یکی از بهترین شرکا را برای این کار انتخاب کنیم.

Florian Hunziker هم در مقام معاون رئیس روابط استودیوهای Third Party پلی‌استیشن گفت:

ما از اینکه یو سوزوکی به ساخت ادامه شنمو مشغول شده است بسیار هیجان زده‌ایم و مطمئن هستیم که این عنوان گیم‌پلی و داستانی را ارائه خواهد کرد که طرفداران پلی‌استیشن مدت‌ها انتظار آن را می‌کشیدند. همکاری بین این دو شرکت به یو سوزوکی کمک خواهد کرد که چشم‌انداز خوبی برای Shenmue 3 داشته باشد و ما شدیدا هیجان‌زده‌ایم تا هر جه زودتر بازی نوآورانه او را بر روی PS4 ببینیم.

آقای Yu Suzuki و تیمش در نمایشگاه گیمزکام 2017 حضور خواهند داشت و می‌توان انتظار داشت که اطلاعات جدیدی از قسمت سوم Shenmue به بیرون درز کند.

Shenmue-3-art

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.