نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 30 مرداد 1397
ساعت 14:30

تریلر جدیدی از Twin Mirror به نمایش درآمد

0 از 5

تریلر جدید Twin Mirror عرضه و تاریخ انتشار حدودی آن مشخص شد

کمپانی Bandai Namco طی مراسم Gamescom 2018، تریلر جدیدی از عنوان Twin Mirror، جدیدترین ساخته‌ی استودیوی Dontnod (سازندگان Life is Strange) منتشر کرد. داستان این عنوان تریلر-روانشناسی در سه اپیزود روایت خواهد شد و نام قسمت اول آن، Lost in Arrival است که اوایل سال 2019 برای PC ، PS4 و Xbox One عرضه خواهد. 

داستان بازی از این قرار است که شخصیت اصلی، Sam، خبرنگار و محقق، برای مراسم تشیع جنازه‌ی یکی از دوستانش به خانه برمی‌گردد؛ بعد از این‌که به هوش می‌آید خود را با لباسی خون‌آلود می‌بیند و هیچ خاطره‌ای از حوادثی که برایش رخ داده ندارد.

بازیکنان در طول داستان این عنوان، بین دنیای واقعی و "قصر حافظه‌"ی سم حرکت می‌کنند و سعی می‌کنند با کنار هم گذاشتن سرنخ‌ها، به حقیقت حوادثی که برای او رخ داده پی ببرند. The Double، صدایی از درون سم به ماجراجویی‌های ملحق می‌شود، اما آیا این صدا برای کمک به او آمده؟

این توضیحات ما را یاد آغاز بازی فارنهایت شرکت کوانتیک دریم می‌اندازد؛ Dontnod نیز ثابت کرده که کارش را در رابطه با بازی‌های اپیزودیک خوب بلد است. برای اخبار بیشتر از مراسم گیمزکام امسال همراه بازی‌مگ باشید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.