نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 30 مرداد 1397
ساعت 16:00

ماد New Game Plus برای بازی God of War منتشر شد

0 از 5

استودیو سانتا مونیکا، رسما ماد New Game Plus را در قالب یک آپدیت رایگان برای بازی God of War عرضه کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از مدت‌ها بحث و انتظار، استودیو سونی سانتا مونیکا امروز ماد New Game Plus را برای بازی God of War منتشر کرد. این ماد که در قالب یک آپدیت رایگان در پلی‌استیشن 4 قابل دریافت است، شامل چندین ویژگی، از جمله آپدیت‌هایی برای مبارزات با Valkyrie و سطوح Realm را به بازی اضافه می‌کند.

گزارش جدید براساس پست وبلاگ رسمی پلی‌استیشن است که در آن، مشخص می‌شود که والکری‌ها حالا به دشمنان بسیار سرسخت‌تری نیز در این ماد تبدیل می‌شوند و الگوهای حمله و مبارزه متفاوتی پیدا کرده‌اند. ویژگی دیگری نیز به بخش Realm ها اضافه شده که گشت و گذار در آن را محدود به بازه زمانی می‌کند. در این حالت، بازیکن همچنین وقتی که یک rift را باز کرد نمی‌تواند از مبارزات فرار کند و مجبور به نبرد با Hel-Viken ها و Revenant ها خواهد شد.

در ماد جدید، امکان ساخت زره‌های جدید برای هر دو شخصیت کریتوس و آترئوس وجود دارد که آن‌ها نیز، باعث پیدا شدن قابلیت‌های جدید در گیم‌پلی بازی می‌شوند. در این ماد همچنین امکان تبدیل talismans و armor به enchantment امکان‌پذیر می‌شود. این ویژگی نیز باعث پیدایش انواعی از ترکیب‌ها خواهد شد که قبل از این و در بیرون از ماد New Game Plus امکان‌پذیر نبودند. برای مشاهده همه تغییرات صورت گرفته در آپدیت جدید، به وبلاگ پلی‌استیشن مراجعه کنید.

در زمینه ماد New Game Plus، برای بازی «گاد آو وار» کوری بارلوگ گفته بود که به خاطر روند ساخت بسیار فشرده بازی اصلی، آن‌ها موفق به قرار دادن دو ماد Photo Mode و New Game Plus در بازی زمان عرضه نشدند. Photo Mode در این زمینه گرچه به فاصله کوتاهی پس از انتشار عرضه شد، ولی در مورد New Game Plus، این موضوع ابتدا قطعی نبود که سرانجام سونی و سانتا مونیکا، عرضه این ماد را در رویداد E3 2018 تایید کردند.

New Game Plus هم‌اکنون در قالب جدیدترین آپدیت بازی از طریق کنسول پلی‌استیشن 4 قابل دریافت است. برای مشاهده این ماد، بازی باید حتما یک بار در هر درجه از سختی تکمیل شود و با شروع این بخش، همه پیشرفت‌های حاصل شده از بازی اصلی، از همان ابتدای بازی جدید قابل استفاده خواهند بود.

بازی خدای جنگ، در تاریخ ۳۱ فروردین امسال تحت پلتفرم پلی‌استیشن ۴ عرضه گردید که در نقد و بررسی بازی‌مگ از God of War، امتیاز کامل ۱۰ از ۱۰ را نیز دریافت کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.