نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 22 خرداد 1397
ساعت 05:52

E3 2018: ماد New Game Plus برای بازی God Of War تایید شد

4 از 5

سونی رسما تایید کرد که ماد جدید New Game Plus به بازی God Of War اضافه می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی در رویداد E3 2018 در بازی‌مگ؛ سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، کنفرانس اختصاصی سونی در E3 2018 شروع شد و در جریان این کنفرانس، برنامه‌های مختلفی پیرامون بازی‌های جدید و قدیمی‌تر مطرح شده است. در این زمینه به تازگی مشخص شده که گمانه‌زنی‌های اخیر برای اضافه شدن یک ماد New Game Plus به بازی God Of War تحقق پیدا می‌کند. این خبر را شان لایدن در جریان کنفرانس خبری سونی اعلام کرده است. او در این باره به طرفداران وعده داد که برای شنیدن خبرهای تکمیلی در آینده نزدیک صبر کنند.

پیش از این نیز در بازی‌مگ پیرامون احتمال عرضه ماد New Game Plus برای بازی گاد آو وار مطالعه کردید؛ جایی که کوری بارلوگ کارگردان بازی، از اهمیت بالای ماد صحبت کرد و اینکه درنهایت تیم سازندگان موفق نشدند ساخت ماد را تا تاریخ عرضه بازی تکمیل کنند. همچنین پیشنهاد شد که بهتر است بازی‌کنان، بازی را در حالتی که پیشرفت‌های قبلی آن‌ها لحاظ شده باشد در New Game Plus از نو شروع کنند. به نظر می‌رسد که ویژگی اصلی ماد جدیدا معرفی شده نیز همین باشد.

خدای جنگ 2018 یکی از موفق‌ترین عناوین سال جاری صنعت گیم بود و بازخوردهای بسیار فوق‌العاده‌ای را از جانب منتقدین و طرفداران دریافت کرده است. از جمله این بازی، در نقد و بررسی God of War در بازی‌مگ نیز امتیاز عالی ۱۰ از ۱۰ را دریافت کرد. بازی همچنین از حیث تجاری هم رکوردشکن ظاهر شد و موفق به فروش ۳٫۱ میلیون نسخه تنها در ۳ روز گردید.

شما می‌توانید خبرهای بیشتر از کنفرانس سونی در رویداد E3 2018 را در صفحه اختصاصی این رویداد در بازی‌مگ دنبال کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.