نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 22 خرداد 1397
ساعت 06:18

E3 2018: تریلر جدید از Ghost of Tsushima با محوریت گیم‌پلی مبارزات

5 از 5

سونی برای اولین بار در جریان کنفرانس خبری خود در E3 2018، اقدام به نمایش تریلر گیم‌پلی از بازی Ghost of Tsushima کرد

در جدیدترین اخبار بازی در رویداد E3 2018 در بازی‌مگ؛ کمپانی سونی در جریان کنفرانس خبری اختصاصی خود در رویداد E3 2018، اولین نمایش‌ها از گیم‌پلی بازی Ghost of Tsushima را در قالب یک تریلر ۸ دقیقه‌ای منتشر کرد. این تریلر با خارج شدن یک سامورایی از یک محوطه جنگلی با اسبش شروع می‌شود، او سپس سعی می‌کند یک برگ را از زمین بردارد که باد آن را می‌برد. با توجه به متن داخل تریلر، آن روز نهمین روز پس از شروع حمله مغول‌ها بوده و می‌تواند نشانه این باشد که پیشرفت در بازی در قالب گذشت روزها خواهد بود.

کاراکتر سپس روی یک تپه رفته و در اینجا شاهد یک منظره خیره‌کننده طبیعی خواهیم بود. اسب سامورایی Nobou نام دارد و او شروع به اسب‌سواری می‌کند. در مجموع در این تریلر، بازی ویژگی‌های بصری و فنی فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهد. در ادامه سامورایی به محوطه‌ای با حضور نیروهای مهاجم می‌رسد و در اینجا نبردی شکل می‌گیرد که سامورایی تاکتیک دفاعی در پیش می‌گیرد و سپس مهاجم را از پای می‌اندازد. گیم‌پلی مبارزات در اینجا به شکل حمله گروهی دشمنان و حالت دفاعی سامورایی است که کمی ضربآهنگ آهسته دارد. در ادامه یک شخصیت زن با نام Masako وارد می‌شود و سامورایی را Jin صدا می‌زند. این دو سپس به سمت یک معبد می‌روند تا یک راهب را نجات دهند که این نفوذ می‌تواند با استراتژی‌های مختلف از جمله روش مخفی‌کاری باشد.سامورایی و همراهش پس از رسیدن به درب ورودی معبد، مخفیانه به پشت سر دشمنان رفته و آن‌ها را می‌کشند. سپس جین با پریدن از روی نرده‌ ‌ها که تداعی کننده‌ی عنوان محبوب Tenchu است و با پرتاب یک قلاب خودش را به داخل معبد می‌رساند و ..  می‌توانید در ادامه تریلر کامل گیم‌پلی بازی که در جریان کنفرانس سونی در E3 2018 منتشر شد را مشاهده کنید.

بازی Ghost of Tsushima توسط استودیو ساکرپانچ، خالق بازی inFamous ساخته شده است و در این تریلر، برای اولین بار شاهد نماهای داخل بازی و گیم‌پلی آن بودیم. وقایع این بازی در جزیره Tsushima در عصر ژاپن فئودالی سال ۱۲۷۴ میلادی رخ می‌دهد. بازیکن کنترل یک سامورایی انتقام‌جو ولی شرافتمند را در اختیار می‌گیرد که در مقابل افراد زورگو و مهاجمین خودش را مسئول می‌داند. هنوز تاریخ عرضه رسمی این بازی مشخص نشده است.

شما می‌توانید خبرهای بیشتر از کنفرانس سونی در رویداد E3 2018 را در صفحه اختصاصی این رویداد در بازی‌مگ دنبال کنید. 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.