نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 11 تیر 1399
ساعت 15:00

بروزرسانی VR بازی Dreams در ادامه همین ماه میلادی عرضه می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Dreams به زودی بروزرسانی رایگانی را برای پشتیبانی از PlayStation VR و واقعیت مجازی دریافت خواهد کرد.

یکی از موردانتظارترین و جالب‌توجه‌ترین بازی‌هایی که طرفداران پلی‌استیشن 4 منتظر عرضه نهایی آن بودند، ساخته جدید استودیو مدیا مولکول یعنی Dreams بود که از اوایل سال 2020 سرانجام در دسترس قرار گرفت. این بازی، یک کارگاه تولید محتوا نظیر بازی، فیلم، موسیقی و ... است و محتواهای آن توسط خود بازیکنان تولید می‌شود. با توجه به این موضوع و وعده پشتیبانی طولانی مدت از Dreams توسط سونی، مدیا مولکول در گذشته مهم‌ترین برنامه‌های خود برای این بازی را پشتیبانی از VR و پشتیبانی از بازی‌های چندنفره آنلاین ذکر کرده بود.

پیرامون این برنامه، اخیرا فاش شده که بروزرسانی مخصوص واقعیت مجازی و پشتیبانی از PlayStation VR این بازی، قرار است در روز ۲۲ جولای (۱ مرداد) و به صورت رایگان در دسترس دارندگان بازی قرار بگیرد. به این ترتیب پس از دریافت این آپدیت، ابزارهای جدیدی برای بازیکنان برای خلق محتواهای واقعیت مجازی نیز به بازی اضافه می‌شود. بر این اساس، این اپدیت محتواهای آموزشی مرتبط را نیز در بازی قار می‌دهد که باعث می‌شود تا بازیکنان مهارت‌های لازم برای تولید محتوا برای PS VR و همچنین استفاده از کنترلرهای PlayStation Move را یاد بگیرند.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، در این آپدیت شاهد محتواهای از قبل ساخته شده توسط مدیا مولکول نیز خواهیم بود، که به نوعی دموهایی از آنچه که بازیکنان قادر به تولید آن هستند خواهند بود. گفتنی است که آپدیت برای بازیکنانی که PS VR ندارند نیز عرضه می‌شود و برای استفاده از ابزارها و تولید محتواهای واقعیت مجازی، لزومی به داشتن PS VR نیست.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.