نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 14 شهریور 1399
ساعت 12:00

یکی از موسسان استودیو Media Molecule از صنعت گیم خداحافظی کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ آلکس ایوانس یکی از موسسان استودیو Media Molecule و کارگردان فنی این تیم، از این استودیو و صنعت گیم خداحافظی کرد.

آلکس ایوانس، کارگردان فنی و یکی از موسسان استودیو مدیا مولکول، به تازگی در صفحه رسمی توییتری خود اعلام کرده که از این استودیو، و کل صنعت بازی‌سازی خداحافظی کرده است. به گفته او، این تصمیمی بوده که کمی هم به خاطر شرایط قرنطینه و تعطیلی گرفته شده است. او از تیم مدیا مولکول نیز تشکر کرده، و گفته که بازیکنان بازی Dreams باید منتظر محتواهای فوق‌العاه‌ای باشند. گفتنی است که در پاسخ به این اطلاعیه، حساب رسمی مدیا مولکول نیز در پست جداگانه‌ای از ایوانس تشکر کرده است.

با توجه به اینکه ایوانس از خداحافظی کامل خود از صنعت گیم صحبت کرده، گفته که درباره تصمیم بعدی خود مطمئن نیست و هنوز تصمیم نگرفته که پس از سیزده سال کار در این صنعت و تمرکز همه‌جانبه‌ای که در این کار داشته، قدم بعدی‌اش چه خواهد بود. در ادامه، او مجددا به مدیا مولکول و بازی دریمز اشاره می‌کند، و به گفته او سازندگان همچنان به توسعه و گسترش این بازی محبوب ادامه می‌دهند و برخی کارها و تحولاتی که درحال حاضر برای بازی صورت می‌گیرد، درنهایت همه طرفداران را غافلگیر خواهد کرد.

Dreams که به عنوان یک بازی سندباکس، اجازه ساخت محتواهای سرگرمی متفاوتی نظیر بازی، فیلم و انیمیشن، موسیقی و ... را به بازیکنان می‌دهد، مدتی پیش آپدیت ویژه‌ای را برای امکان ساخت تجربه‌های VR هم ارائه کرد. این بازی درحال حاضر به صورت انحصاری پلی‌استیشن 4 در دسترس می‌باشد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.