نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 03 خرداد 1399
ساعت 15:00

دوره آزمایشی Dreams VR به زودی شروع می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مدیا مولکول به زودی دوره آزمایشی برای پشتیبانی از ساخت محتواهای واقعیت مجازی در Dreams را شروع می‌کند.

استودیو فرست پارتی Media Molecule، پس از مدت‌ها انتظار در اوایل سال ۲۰۲۰ اقدام به عرضه نسخه کامل بازی Dreams برای پلی‌استیشن 4 کرد؛ بازی که در واقع یک کارگاه تولید محتوا نظیر بازی، فیلم و انیمیشن، موسیقی و ... است و بازیکنان در آن امکان خلق این محتواها و به اشتراک گذاری با سایرین را پیدا می‌کنند. پیرامون این بازی، از قبل تایید شده بود که دوره پشتیبانی طولانی در انتظار Dreams است و سازندگان حتی قصد دارند تا امکان ساختن محتواهای قابل تجربه در VR یا واقعیت مجازی را هم به بازی اضافه کنند.

پیرامون این موضوع، مدیا مولکول اخیرا در یک پست توییتری گفته که دوره آزمایشی بسیار محدود این حالت، به زودی برگزار می‌شود و آن‌ها به دنبال تعداد بسیار محدودی علاقمند ساکن اروپا، برای تست کردن ویژگی‌ها و قابلیت‌های حالت Dreams VR هستند. این استودیو همچنین گفته که این افراد حتی برای حضور و فعالیت خود دستمزد هم دریافت می‌کنند. آرمایش‌دهندگان باید در بازه‌های زمانی مشخص این بازی را در VR تجربه و به صورت منظم به سازندگان درباره تجربه خود گزارش دهند.

مشخص نیست که این حالت در چه زمانی برای بازی اصلی در دسترس قرار می‌گیرد، ولی مدیا مولکول گفته که این دوره را به منظور اصلاحات و بهبودها، پیش از عرضه نهایی برگزار می‌کند. همان‌طور که اشاره شد، بازی Dreams درحال حاضر برای PS4 در دسترس قرار دارد. گفتنی است که سازندگان پیش از این وعده اضافه کردن محتواها و ویژگی‌های بیشتری، نظیر امکان ساختن بازی‌های چندنفره را هم داده بودند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.