نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 17 دی 1398
ساعت 16:00

بازی Dreams گلد شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مدیا مولکول حدود یک ماه مانده تا عرضه رسمی، اعلام کرد که مراحل توسعه بازی Dreams به پایان رسیده است.

Dreams محصول استودیو مدیا مولکول که به بازیکنان اجازه خلق بازی، فیلم، موسیقی و ... براساس خلاقیت‌های فردی خودشان را می‌دهد، مدت‌هاست که مراحل توسعه خودش را سپری می‌کند. این بازی گرچه قرار بود سال ۲۰۱۹ عرضه شود، ولی درنهایت تصمیم به انتشار آن به صورت Early Access گرفته شد. روند ساخت این بازی در این مدت نیز ادامه داشت و حالا که حدود یک ماه به انتشار رسمی آن مانده، با اعلام سازندگان این بازی حالا «گلد» شده است. گفتنی است که در فرایند توسعه نرم‌افزار، گلد شدن به معنی پایان یافتن مراحل کلی ساخت و آماده شدن محصول برای تکثیر و انتشار است. این بازی حالا یک ماه دیگر به صورت انحصاری PS4 عرضه می‌شود، و سازندگان تا آن زمان همچنان به توسعه ادامه می‌دهند. به این ترتیب مشکلات و ارتقاهای صورت گرفته در این فاصله نیز از طریق آپدیت روز اول در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. شما در ادامه توییت اخیر مدیا مولکول را مشاهده می‌کنید:

ما خبرهای هیجان‌انگیزی برای اشتراک گذاری داریم. Dreams Ps4 حالا گلد شده است!

ما همگی آماده ۱۴ فوریه هستیم! ممنون از شما به خاطر محبت و حمایتی که تا به حال از Dreams و Media Molecule داشتید! برای ادامه این ماجراجویی در کنار شما هیجان زده هستیم.

dreams gone gold

همان‌طور که اشاره شد، Dreams مدت‌ها بود که به صورت ارلی اکسس و دیجیتالی، از طریق فروشگاه پلی‌استیشن قابل خرید بود. با این حال سونی در جریان رویداد استریمی اخیر State of Play رسما اعلام کرد که این بازی، به شکل کامل در ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن) منتشر می‌شود. با در نظر گرفتن اینکه حالا بیش از یک ماه زمان تا عرضه این بازی باقی مانده، می‌توان گفت که این عنوان موردانتظار حالا بدون تاخیر بیشتر قطعا عرضه خواهد شد. با توجه به خبرهای اخیر، Dreams غیر از برخورداری از ابزارهای بازی‌سازی، فیلم‌سازی و ... مختلف که به بازیکنان امکان خلق و طراحی این مدیاها را می‌دهد، از یک بخش داستانی اختصاصی هم برخوردار است. گفتنی است که بازیکنان در این بخش هم می‌توانند خطوط داستانی مختلفی را دنبال کنند که هر کدام در ژانر مختلفی هم خواهد بود و حکم نمونه کارهای قابل انجام از طریق بخش خلق و طراحی بازی را دارد.

بازی نهایی دریمز، نسبت به نسخه ارلی اکسس از ابزارهای بسیار بیشتر و کامل‌تری برخوردار است و بخش آموزشی آن نیز گسترده‌تر است. لازم به ذکر است که این بازی، اولین انحصاری بزرگ PS4 در سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شود، سالی که در انتهای آن شاهد عرضه پلتفرم جانشین یعنی PS5 خواهیم بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.