نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 24 دی 1401
ساعت 09:00

Monster Hunter Rise در کنسول های نسل هشتم Full HD اجرا می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Monster Hunter Rise پس از مدتی انتظار، سرانجام از هفته آینده برای کنسول‌های سونی و مایکروسافت هم عرضه خواهد شد. این بازی که از زمان عرضه اولیه منحصرا در دسترس دارندگان نینتندو سوییچ و پی‌سی بود، قرار است به زودی برای ایکس‌باکس و پلی‌استیشن نیز عرضه شود. پیرامون این بازی، قبلا تایید شده بود که بازیکنان Xbox Series X و PS5 می‌توانند به تجربه با مشخصات 4K/60 FPS بپردازند و حتی برای PS5، امکان تجربه در حالت 120 فریم در ثانیه نیز تایید شده بود.

در این بین البته بازی برای کنسول‌های نسل هشتم و همچنین Xbox Series S نیز منتشر می‌شود و دارندگان این پلتفرم‌ها، سوالاتی درباره مشخصات فنی اجرای بازی روی کنسول خودشان داشتد. پیرامون همین مسئله، کپ‌کم به تازگی و از طریق پستی در صفحه رسمی بازی در توییتر فاش کرده که Monster Hunter Rise روی هر دو کنسول نسل هشتمی PS4 و Xbox One با ابعاد تصویر فول اچ‌دی یا 1920×1080 تجربه می‌شود. در اینجا البته کنسول‌های میان‌رده PS4 Pro و Xbox One X امکان اجرا با رزولوشن 4K یا 3840×2160 را نیز دارند که مشابه کنسول‌های نسل نهمی است. همچنین کنسول پایین‌رده نسل نهمی Xbox Series S نیز بازی را با ابعاد تصویر 2560×1440 اجرا می‌کند. کپ‌کام همچنین گفته که بازیکنانی که این عنوان را از طریق PC Game Pass تجربه می‌کنند، گزینه‌های تنظیم گرافیکی نیز دراختیار خواهند داشت.

در اطلاعات رسمی اعلام شده، برخلاف نسخه‌های نسل نهمی اشاره‌ای به نرخ فریم اجرای بازی روی کنسول‌های نسل هشتمی نشده و در همین رابطه و در پاسخ به یک سوال، کپ‌کام صرفا گفته که این مشخصات بسته به وضعیت گیم‌پلی در محوطه‌های مختلف می‌تواند متغیر باشد. بازی Monster Hunter Rise در روز 20 ژانویه (30 دی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.