نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 24 دی 1401
ساعت 11:00

مدت زمان Developer_Direct ایکس باکس کمی بیش از 40 دقیقه است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت مدتی پیش رسما از برگزاری رویدادی با محوریت ارائه خبرها و نمایش‌های جدید، از عناوین فرست پارتی خود برای ادامه سال 2023 گفته بود. البته این موضوع نیز پس از مدت‌ها اظهارنگرانی طرفداران انجام شد که از بی‌خبری این شرکت در طول ماه‌های گذشته و رویدادهای بزرگی که شرکت می‌توانست چنین اطلاعاتی را منتشر کند انجام شد. در هر صورت، بازیکنان این پلتفرم حالا چند روزی هست که رسما از برگزاری رویداد Developer_Direct مطلع شدند و می‌دانیم که این نمایش قرار است در روز 25 ژانویه (به وقت ایران روز چهارشنبه 5 بهمن ساعت 23:30 شب) برگزار شود.

درحال حاضر اطلاعات مختلفی از جمله بازی‌های حاضر و البته غیرحاضر اعلام شده، و در تازه‌ترین جزئیات شرکت اخیرا اعلام کرده که طرفداران می‌توانند منتظر 43 دقیقه برنامه باشند. در این رابطه آرون گرینبرگ از مدیران ارشد ایکس‌باکس گفته که هدف آن‌ها این است که تا جای ممکن شفاف عمل کنند، و طرفداران از آنچه که می‌توانند از بازی‌ها و تیم‌ها برای رویداد Developer_Direct انتظار داشته باشند مطلع باشند.

با توجه به اعلام قبلی مایکروسافت، در این برنامه بازی‌های Forza Motorsport، Redfall، Minecraft Legends و The Elder Scrolls Online اطلاعات و نمایش‌های جدید دریافت می‌کنند و حتی براساس یک گزارش، می‌توان منتظر مشخص شدن تاریخ عرضه دقیق آن‌ها نیز بود. در این بین، البته مهم‌ترین فرست پارتی ایکس‌باکس یعنی Starfield در این برنامه غایب است و مایکروسافت رسما گفته که تمایل دارد بعدا رویدادی اختصاصی و جامع مخصوص این بازی برگزار کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.