نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 24 دی 1401
ساعت 14:00

Hogwarts Legacy در کنسول های نسل نهمی حالت Performance نیز دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با نزدیک شدن به روز عرضه بازی Hogwarts Legacy، استودیو Portkey Games جزئیات بیشتری از این عنوان موردانتظار را نیز منتشر می‌کند. در این ارتباط، شرکت پس از فاش کردن مشخصات سخت‌افزاری اجرا روی پلتفرم پی‌سی، حالا اطلاعات بیشتری از مشخصات فنی این عنوان روی کنسول‌ها را نیز به اشتراک گذاشته است. با توجه به این گزارش، بازیکنان پلتفرم‌های Xbox Series X/S و PS5 می‌توانند این عنوان را روی کنسول خودشان روی یکی از دو حالت Quality یا Performance تجربه کنند.

در حالت Quality، این بازی به صورت کامل با رزولوشن 4K و مشخصات گرافیکی بالاتری اجرا می‌شود، هرچند این تجربه از نوع 30 فریم در ثانیه است. از طرفی دیگر در حالت Performance بازی برخی مشخصات را برای تجربه از نوع 60 فریم در ثانیه پایین می‌آورد. در اینجا اشاره‌ای به رزولوشن واقعی تصویر در حالت Performance نشده، با این حال تایید شده که برای دارندگان تلویزیون‌ها یا نمایشگرهای پشتیبانی شده، بازی از حالت Variable Refresh Rate (یا VRR) هم پشتیبانی خواهد کرد.

Hogwarts Legacy در روز 10 فوریه (21 بهمن) برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه می‌شود. نسخه نسل هشتمی بازی برای Xbox One و PS4 با تاخیر در روز 4 آوریل (15 فروردین 1402) و نسخه نینتندو سوییچ نیز در روز 25 جولای (3 مرداد 1402) عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.