نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 14 مرداد 1399
ساعت 12:00

برنامه State of Play جدید دو روز دیگر پخش می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام سونی، قسمت دیگری از برنامه خبری استریمی State of Play حدود دو روز دیگر در 6 آگوست پخش می‌شود.

سونی به تازگی شایعات اخیر درباره برگزاری یک رویداد جدید State of Play در ماه آگوست را تایید کرده است. گفتنی است که گمانه‌زنی‌ها و شایعات درباره برگزاری رویداد بعدی خبری PS5 در ماه آگوست، حدود یک ماه است که تکرار می‌شود و حالا می‌توان گفت که این گمانه‌زنی‌ها صحت داشته است. بر اساس گزارش جدید، برنامه جدید State of Play قرار است در روز 6 آگوست (17 مرداد - 00:30 بامداد) پخش شود.

پیرامون این برنامه، سونی سرنخ‌هایی هم از محتواهای آن داده که البته تا حد زیادی ناامید کننده است. بر این اساس، تمرکز اصلی این برنامه به جای PS5، در واقع روی عناوین در صف عرضه برای PS4 و PSVR است و البته چند خبر جدید هم پیرامون PS5 به اشتراک گذاشته خواهد شد. گفتنی است که تمرکز روی عناوین در صف عرضه برای کنسول‌های بازی فعلی سونی از جهتی چندان هم سورپرایز کننده نیست، چون یکی از مدیران ارشد پلی‌استیشن یعنی اریک لمپل، به تازگی گفته بود که هنوز عناوین زیادی در راه کنسول PS4 است. بر اساس گزارش، بیشتر عناوینی که درباره آن‌ها صحبت خواهد شد third party هستند و انتظار می‌رود که بازی‌های بزرگی نظیر Marvel's Avengers یا Crash Bandicoot 4 نمایش‌های جدیدی داشته باشند.

سونی همچنین مشخصا اشاره کرده که پیرامون PS5 قرار نیست خبر یا رونمایی بزرگی در این برنامه دیده شود و به این ترتیب، احتمالا نمایش‌های جدیدی از برخی عناوین قبلا معرفی شده را شاهد خواهیم بود. در این زمینه انتشار خبرهای جدید از Kena: Bridge of Spirits و Resident Evil Village می‌تواند جالب توجه باشد. درنهایت نیز اپیزود جدید State of Play، در بیش از 40 دقیقه پخش می‌شود.

همان‌طور که اشاره شد برنامه جدید State of Play قرار است در روز 17 مرداد - 00:30 بامداد به وقت ایران پخش شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.