نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 14 دی 1398
ساعت 16:00

Metro Redux برای نینتندو سوییچ هم عرضه خواهد شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ فهرست جدید رده‌بندی سنی PEGI بازی Metro Redux برای نینتندو سوییچ را هم رتبه‌بندی کرده است.

بازی Metro Redux  محصول استودیو 4A Games که شامل دو بازی اول سری Metro می‌شود، درحال حاضر برای کنسول‌های نسل هشتمی و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. با این حال و با در نظر گرفتن اعلام شدن رتبه‌بندی سنی PEGI این بازی برای نینتندو سوییچ، به نظر حالا باید منتظر معرفی رسمی پورت نینتندو سوییچ این بازی هم باشیم. Metro Redux که در سال ۲۰۱۴ برای کنسول‌های نسل هشتمی منتشر شد، شامل دو بازی Metro 2033 (انتشار سال ۲۰۱۰) و همچنین Metro: Last Light (انتشار سال ۲۰۱۳) است که حالا با ارتقاهای فنی، گرافیکی، انیمیشن‌ها و همچنین هوش مصنوعی برای کنسول‌های نسل هشتمی منتشر شده است.

پیرامون پورت احتمالی این بازی برای نینتندو سوییچ، 4A Games گرچه هنوز موضوع را تایید نکرده ولی با در نظر گرفتن فهرست منتشر شده PEGI، تاریخ عرضه بازی هم ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ ذکر شده است. با در نظر گرفتن اینکه اکنون وارد سال ۲۰۲۰ شدیم و اعلام تاریخ آخرین روز سال هم فقط به معنای رزرو جا برای موعد انتشار نامعلوم است، به نظر این نسخه سرانجام در سال جدید منتشر شود.

4A Games و THQ Nordic سال ۲۰۱۹ البته بازی جدید Metro Exodus را برای کنسول‌ها و کامپیوتر عرضه کردند که براساس یک گزارش، آن بازی بزرگ‌ترین عرضه سال برای THQ Nordic هم درنظر گرفته شد. پیرامون پورت Metro Redux برای سوییچ، البته باید منتظر خبرهای رسمی‌تر ماند ولی تا با توجه به منشا خبر جدید، می‌توان درستی ادعا را تایید کرد. پیرامون نینتندو سوییچ، این کنسول اخیرا شاهد پورت چند بازی بزرگ و محبوب نظیر The Witcher 3: Wild Hunt و Alien: Isolation هم بوده و با توجه به استقبال بالا از این عناوین، خبر پورت Metro Exodus برای این کنسول هیبریدی نیز برای طرفداران جذاب است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.