نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 14 دی 1398
ساعت 14:00

بازی GTA 5 حالا در Xbox Game Pass در دسترس است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حساب رسمی سرویس ایکس‌باکس گیم پس اخیرا اعلام کرده که بازی GTA V حالا به کتابخانه عناوین این سرویس اضافه شده است.

مشترکین سرویس Xbox Game Pass حالا می‌توانند یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی تاریخ صنعت بازی را به صورت رایگان در کتابخانه گیم پس مشاهده و دریافت کنند. بازی جی‌تی‌ای 5 محصول سال ۲۰۱۳ شرکت Rockstar، از سال ۲۰۱۴ به صورت انتشار مجدد و با دریافت ارتقاهای فنی و گرافیکی برای کنسول‌های نسل هشتمی هم منتشر شد و از آن زمان تاکنون، همچنان در میان محبوب‌ترین بازی‌های این نسل قرار دارد. این بازی درواقع با فروش بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه‌ای خود، در بسیاری از گزارش‌ها به عنوان پرفروش‌ترین بازی عرضه شده در نسل فعلی کنسول‌ها هم یاد می‌شود.

خبر جدید به صورت ناگهانی و برخلاف رویه مایکروسافت است که حالا صرفا از طریق یک پست توییتری از حساب رسمی Xbox Game Pass، به قرار گرفتن این بازی در کتابخانه این سرویس اشاره شده است. مایکروسافت معمولا از قبل، مثل آنچه در زمان قرار گرفتن بازی The Witcher 3 در سرویس اتفاق افتاده بود بازی‌های جدید سرویس را رسما معرفی می‌کرد. اتفاقی که حالا با اضافه شدن بازی GTA 5 فقط از طریق یک پست توییتری و ویدیو کوتاه از بازی که عبارت «حالا موجود است» تکرار نشده است.

به هر ترتیب، حالا صفحه رسمی بازی در فروشگاه مایکروسافت هم این تغییر جدید را منعکس کرده و به موجود بودن GTA 5 در کتابخانه گیم پس اشاره کرده است. برای مشترکین گیم پس، گفتنی است که این بازی فقط برای دارندگان ایکس‌باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد و کاربران ویندوز این بازی را دریافت نمی‌کنند. بازی Grand Theft Auto 5 در نوامبر ۲۰۱۴ برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شد و تاکنون - خصوصا به خاطر ماد GTA Online که بروزرسانی‌های مداوم دریافت می‌کند - پس از گذشت چندین سال هنوز هم محبوبیت شدیدی میان طرفداران دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.