نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 14 دی 1398
ساعت 09:00

PlatinumGames به زودی خبرهای بزرگی منتشر می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کنیچی ساتو، مدیر استودیو پلاتینیوم‌گیمز به طرفداران وعده داد که در اوایل سال ۲۰۲۰، خبرهای بزرگی به اشتراک می‌گذارند.

استودیو ژاپنی پلاتینیوم گیمز، معمولا به صورت همزمان روی چند پروژه مختلف کار می‌کند که برخی به صورت عمومی معرفی و البته برخی دیگر به صورت مخفی و فاش‌نشده مراحل توسعه خود را می‌گذرانند. با در نظر گرفتن این موضوع و همچنین صحبت‌های تازه مدیر این استودیو، جای تعجبی ندارد که در سال جدید میلادی هم خبرهای بیشتری از این استودیو محبوب منتشر شود.

کنیچی ساتو (Kenichi Sato) مدیر استودیو Platinum Games اخیرا مصاحبه تازه‌ای انجام داده که در آن، او به طرفداران وعده انتشار «خبرهای بزرگ» در اوایل سال ۲۰۲۰ را داده است. به گفته او، هفته‌ها و ماه‌های جاری سال حکم «شروع یک عصر تازه» را برای پلاتینیوم گیمز دارد. او در یک بخش دیگر از صحبت‌هایش نیز گفته که استودیو به دنبال این است که امسال، با «حداکثر سرعت» روی پروژه‌های خود کار کند. گفتنی است که در چند سال اخیر، این استودیو به خاطر تاخیر خوردن برخی بازی‌هایش با نقدهایی هم مواجه بوده است.

همان‌طور که اشاره شد، پلاتینیوم گیمز معمولا به صورت همزمان روی چند پروژه فاش‌شده و فاش‌نشده کار می‌کند. در این رابطه، تاکنون دو بازی درحال توسعه این استودیو فاش شده که عناوین Babylon’s Fall و Bayonetta 3 هستند. بازی بایونتا 3 به دلیل استقبالگسترده طرفداران از عناوین قبلی این سری، پروژه بزرگ‌تری محسوب می‌شود. این عنوان براساس سیاری از گمانه‌زنی‌ها و امیدواری‌ها قرار بود در طول سال ۲۰۱۹ منتشر شود که البته هرگز این اتفاق نیافتاد. با این حال، با در نظر گرفتن اینکه مراحل توسعه این بازی به خوبی پیش می‌رود، بایستی منتظر خبرهای بیشتر از آن در ادامه سال ۲۰۲۰ باشیم. با در نظر گرفتن اینکه استودیو چندین پروژه فاش‌نشده دیگر هم در دست ساخت دارد، باید دید که پلاتینیوم گیمز در ادامه چه خبرهای بزرگی برای طرفداران دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.