نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 04 مهر 1397
ساعت 16:00

مایکروسافت امسال رویداد X0 را برگزار می کند

0 از 5

مایکروسافت به تازگی احیا رویداد سالانه و قدیمی X0 برای سال جاری و در شهر مکزیکو سیتی را تایید کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در حالی که هنوز مشخص نیست شرکت سونی، امسال هم مثل سال‌های گذشته اقدام به برگزاری رویداد PlayStation Experience کند، مایکروسافت به تازگی از بازگشت رویداد نمایشگاهی سالانه X0 پرده‌برداری کرده است. خبر تازه که در جریان رویداد اخیر استریمی Inside Xbox مطرح شد، فاش می‌کند که این رویداد در ادامه همین سال میلادی برگزار می‌شود.

اکسپو X0 یک رویداد سالانه در سال‌های دهه ۲۰۰۰ بود که مایکروسافت به شکل پیوسته برگزار می‌کرد؛ رویدادی که در نهایت در سال ۲۰۱۰ آخرین نمایش آن برگزار شد. مایکروسافت در واقع در این رویداد بود که خبرهای بسیار بزرگ از جمله خریداری استودیو Rare، معرفی اولین نسخه از بازی Fable، و عناوین دیگر از جمله Halo 2 را به عنوان سرخط‌های اصلی لاین‌آپ هنگام عرضه کنسول Xbox 360 معرفی کرد. با در نظر گرفتن چنین تاریخچه‌ای، می‌توان انتظار داشت که این شرکت قصد دارد با احیا کردن این رویداد، خبرهای بزرگ دیگری را به اشتراک بگذارد.

در جریان پخش استریمی اخیر Inside Xbox، فیل اسپنسر شخصا برگزاری X018 را در ادامه سال جاری تایید کرده است. او همچنین وعده داد که این نمایش، فقط قرار نیست یک اپیزود فوق ویژه از همین رویداد استریمی Inside Xbox باشد؛ بلکه این یک رویداد فیزیکی است که قرار است در روز ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) و در شهر «مکزیکو سیتی» برگزار شود. گفتنی است که این رویداد، قرار است به شکل استریم و زنده نیز از طریق سرویس Mixer پخش شود و در آن، وعده معرفی و نمایش عناوین مختلف انحصاری ایکس‌باکس و Third party نیز مطرح شده است.

با توجه به ناگهانی بودن این خبر و احیا رویداد سالانه‌ای که چندین سال هم با وقفه مواجه بوده، مشخص نیست که طرفداران دقیقا می‌توانند منتظر چه خبرهایی باشند. مایکروسافت خبرهای بسیار بزرگی را در جریان رویداد اخیر E3 2018 منتشر کرد که از جمله آن‌ها، معرفی عناوین جدیدی از سری‌های پرچمدار ایکس‌باکس یعنی Halo و Gears of War بود. در این رویداد، قطعا می‌توان امیدوار به نمایش‌های جدید از این عناوین بود و احتمال معرفی بازی‌های جدید از استودیوهای به تازگی خریداری شده مایکروسافت نیز وجود دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.