نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 04 مهر 1397
ساعت 13:00

توضیحات تازه نینتندو پیرامون حفظ فایل‌های ذخیره در Cloud

0 از 5

نینتندو اعلام کرده که تا شش ماه پس از انقضای سرویس Nintendo Switch Online، فایل‌های ذخیره در فضای Cloud را حفظ می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی نینتندو، حالا مدتی هست که سرویس Nintendo Switch Online خود را راه‌اندازی کرده است؛ سرویسی مخصوص و اشتراکی که کاربران تنها از طریق داشتن اشتراک فعال در آن، قادر به تجربه بازی‌های آنلاین در پلتفرم‌های نینتندو هستند. این سرویس، امکانات دیگری نیز به مشترکین خود عرضه می‌کند که یکی از پر حرف و حدیث‌ترین ویژگی‌ها، قابلیت آپلود فایل‌های ذخیره در فضای ابری یا Cloud است. در این رابطه، مهم‌ترین نقد طرفداران پیرامون این گزارش بود که درصورتی که مشترکین در پایان مدت زمان اشتراک خود اقدام به تمدید سرویس نکنند، با خطر از بین رفتن دائمی فایل‌های ذخیره خود در فضای ابری مواجه می‌شوند. اخیرا نینتندو پیرامون این موضوع، اقدام به شفاف‌سازی بیشتری کرده است.

در اطلاعیه جدیدی که نینتندو منتشر کرده، اشاره می‌شود که این کمپانی برای یک مدت زمان شش ماهه (۱۸۰ روزه) فایل‌های ذخیره در فضای ابری بازیکنانی که اشتراک سرویس Nintendo Switch Online آن‌ها به پایان رسیده را حفظ می‌کند. با این حال تا زمان تمدید مجدد و داشتن یک حساب فعال این سرویس، امکان دسترسی به فایل‌ها وجود ندارد و در این بازه شش ماهه، بازیکنان به محض تمدید اشتراک امکان استفاده از فایل‌های ذخیره خود در Cloud را خواهند داشت. این توضیحات جدید، نشان می‌دهد که روش مواجهه نینتندو با این گونه دیتاها مشابه کاری است که سونی در سرویس PlayStation Plus انجام می‌دهد و طبیعتا، بسیار بهتر از گزارش‌های قبلی بود که فاش می‌کرد این فایل‌ها به محض اتمام اشتراک، بدون اخطار و به سرعت از سرورها حذف می‌شدند. اطلاعیه رسمی نینتندو به این شرح است:

اگر یک اشتراک Nintendo Switch Online منقضی شود، کاربران امکان دسترسی به فایل‌های ذخیره بک‌آپ در فضای ابری را ندارند. با این حال، نینتندو به کاربران فرصتی ۱۸۰ روزه می‌دهد تا اشتراک خود را تمدید کنند، تا مجددا به دیتاهای خود دسترسی داشته باشند.

سرویس نینتندو سوییچ آنلاین در روز ۲۷ شهریور راه‌اندازی شد و شما می‌توانید اطلاعات گسترده‌ای که از این سرویس منتشر شده را در بازی‌مگ مطالعه کنید. پیرامون این سرویس، اخیرا گزارش‌هایی نیز منتشر شد که نشان می‌داد برخی مناطق از جمله چین، مشکلاتی در زمینه اتصال به سرویس‌های آنلاین نینتندو پیدا کرده‌اند.

 
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.