نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 04 مهر 1397
ساعت 16:00

بزودی اطلاعات جدیدی از بازی Fallout 76 منتشر خواهد شد

0 از 5

طبق اعلام یکی از اعضای مهم شرکت بتسدا، بزودی اطلاعات جدیدی از بازی موردانتظار Fallout 76 منتشر خواهد شد.

بتا عنوان بسیار موردانتظار جدید شرکت بتسدا سافت‌ورکس (Bethesda Softworks) یعنی Fallout 76 در ماه اکتبر سال جاری میلادی برگذار می‌شود؛ در این میان اما ما اطلاعات زیادی درباره‌ی اینکه چه روزی از ماه اکتبر برگذار خواهد شد، چه محتویاتی خواهد داشت و چقدر طول خواهد کشید، نداریم. حال در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، بنظر می‌رسد که بزودی شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از این بتا خواهیم بود. رئیس بخش بازاریابی شرکت بتسدا یعنی پیت هاینس اخیرا در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در شبکه اجتماعی توئیتر گفته است:

ما اطلاعات بیشتری از [بتا بازی Fallout 76] بزودی برای شما منتشر خواهیم کرد؛ به احتمال زیاد این هفته.

طبق اخبار منتشر شده از قبل، پیش‌خرید بازی Fallout 76، تنها راه ممکن برای تجربه بتا آن است. این بتا در ماه اکتبر سال جاری برگذار می‌شود و به لطف همکاری با شرکت مایکروسافت، ابتدا کاربران کنسول ایکس‌باکس وان به آن دسترسی پیدا کرده و در ادامه نوبت به کاربران پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی خواهد رسید. موضوع جالب در این میان، این است که وبسایت رسمی بازی «فال‌اوت» اخیرا اذعان کرده که بتا بازی Fallout 76، شامل دسترسی به بازی کامل می‌شود؛ این در حالی است که اکثر بتا دیگر بازی‌ها فقط شامل قسمتی از محصول نهایی می‌شوند. دیگر خبر عالی مرتبط با این عنوان، این است که تمامی پیشرفت‌های شما در بتا قابل انتقال به بازی اصلی خواهد بود.

بازی Fallout 76 در تاریخ ۲۳ام آبان‌ماه ۹۷ (۱۴ نوامبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. شایان به ذکر است که این نسخه فقط از طریق پلتفرم و لانچر اختصاصی شرکت بتسدا یعنی Bethesda.net در دسترس قرار خواهد گرفت و خبری از آن روی پلتفرم استیم (حداقل در هنگام انتشار) نخواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.