نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 31 مرداد 1397
ساعت 16:00

گیم‌پلی تریلر جدید The Division 2 در Gamescom 2018

0 از 5

یوبی‌سافت در جریان رویداد گیمزکام 2018، تریلر جدیدی از بازی The Division 2 را منتشر و امکان پیش‌خرید بازی را تایید کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ از زمان معرفی رسمی بازی The Division 2 در جریان رویداد E3 2018، طرفداران این بازی هیجان زیادی برای دریافت اطلاعات بیشتر و تجربه این بازی داشتند و در این زمینه، رکورد کمپانی یوبی‌سافت برای ثبت‌نام و شانس تجربه نسخه بتای یک بازی توسط طرفداران بازی The Division 2 شکسته شد. یوبی‌سافت به تازگی و در جریان رویداد Gamescom 2018 نیز یک گیم‌پلی تریلر جدید از این بازی منتشر کرده است.

تریلر جدید، گرچه با عنوان با محوریت گیم‌پلی منتشر شده ولی در واقع یک کلیپ سینمایی و تلفیقی با گیم‌پلی، و با مدت زمانی کوتاه است که چندین لوکیشن مشهور شهر واشینگتون دی‌سی را بعد از فاجعه همه‌گیری که در بازی «دیویژن 1» معرفی شد شاهد هستیم. در انتهای کلیپ نیز ماموران دیویژن دیده می‌شوند که پس از ورود و کاورگیری با دشمن درگیر می‌شوند. شما در ادامه می‌توانید این کلیپ جدید از بازی The Division 2 را مشاهده کنید:

 

یوبی‌سافت پیش از این چند تریلر با محوریت گیم‌پلی بازی نیز در زمان معرفی  و پس از آن نیز منتشر کرده بود که می‌توانید آن‌ها را در بازی‌مگ تماشا کنید. این بازی، دنباله‌ای برای بازی Tom Clancy’s The Division سال ۲۰۱۶ است  که وقایع آن بازی، در منطقه منهتن شهر نیویورک و پس از وقوع یک فاجعه ویروسی و همه‌گیری نوعی بیماری شکل می‌گرفت. در این شهر، به خاطر هرج و مرج بسیار بزرگی که شکل گرفته بود، گروهی تحت نام Division شکل گرفت تا در مقابل هرج و مرج‌ها بایستند و نظم را به شهر برگردانند. در بازی دوم، گروه دیویژن به شهر واشینگتن پایتخت آمریکا خواهند رفت تا ماموریت خود را در این شهر پیگیری کنند. در بازی جدید، امکانات، ویژگی‌ها و تجهیزات جدیدی وجود خواهد داشت و یوبی‌سافت درباره کمپین اصلی بازی، قول پیشرفت قابل توجهی را نسبت به بازی اول داده است.

پیرامون بتای خصوصی بازی The Division 2، یوبی‌سافت همچنین اعلام کرده که از هم‌اکنون طرفداران بازی می‌توانند بازی را پیش‌خرید نیز کنند و پیش‌خرید کنندگان این بازی، امکان دسترسی به بتای خصوصی بازی را نیز خواهند داشت.

بازی Tom Clancy’s The Division 2 قرار است در ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.