نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 13 آبان 1397
ساعت 09:00

بانجی ماد Breakthrough را بار دیگر از Destiny 2 حذف کرد

0 از 5

استودیو Bungie در دومین تلاش خود برای بازگرداندن ماد Breakthrough به Destiny 2، مجددا مجبور به حذف آن شد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی Bungie به تازگی اعلام کرده که ماد Breakthrough را مجددا از فهرست حالت‌های رقابتی بخش The Crucible در بازی Destiny 2 حذف کرده است. این ماد که در گذشته نیز در بازی وجود داشت، برای مدتی از بازی حذف شده و بود و سازندگان، در آپدیت اخیرا ۳۰ سپتامبر آن را به بازی برگردانده بودند. با این حال تنها پس از چند هفته، این ماد ظاهرا به خاطر مشکلاتی غیر قابل حل مجددا در بازی غیر فعال شده است.

چند روز پیش مدیر جامعه طرفداران بازی، گفته بود که سازندگان از مشکلات بازیکنان در این ماد اطلاع دارند و به دنبال غیرفعال کردن آن هستند. کمی بعد نیز این موضوع رسمی شد و این ماد به همراه چند حالت دیگر از جمله Trials of the Nine از بازی حذف شدند. Cozmo در این زمینه گفت:

از امروز Breakthrough از فهرست حالت‌های رقابتی Crucible حذف شده است. البته این ماد ممکن است همچنان از طریق حالت‌های ویژه هفتگی که در Crucible playlist ظاهر می‌شوند در دسترس قرار بگیرد. شما می‌توانید نظرات‌تان را در اینجا مطرح کنید.

ماد Breakthrough در آپدیت ۳۰ سپتامبر مجددا به بازی برگشته بود که گرچه تغییرات جدیدی را هم با خود همراه داشت، اما هیچ کدام هم دقیقا به مشکل اصلی این ماد اشاره نداشتند. مشکل اصلی این ماد رقابتی PvP، نحوه تخصیص امتیازات به بازیکنان است که مثل گذشته با اعتراضات بازیکنان مواجه است. در واقع، تیم مدافع معمولا می‌تواند از جنگ و رقابت دور بماند و در این حالت هم امتیاز لازم برای پیروزی در رقابت را به دست بیاورد. در حالی که تیم مهاجم، یعنی تیمی که واقعا در این اهداف نقش‌افرینی می‌کند در نهایت ممکن است به خاطر همین نحوه تخصیص امتیاز شکست بخورد؛ اتفاقی که اغلب هم تکرار می‌شود.

به شکل مشخص، این نحوه تخصیص امتیاز نیاز به یک بازنگری کلی دارد و مشخص نیست که بانجی چرا بدون رفع این مشکل، ماد را مجددا فعال کرده بود. به علاوه، عدم امکان رقابت با بازیکنان هم‌سطح، زمانی باعث شده بود که همیشه بازیکنان قوی‌تر در رقابت‌ها پیروز شوند و آن‌ها صرفا به خاطر تجهیزات قوی‌تر، در رقابت با بازیکنان ضعیف‌تر همواره پیروز بودند که این موضوع، هم باعث واریز امتیازات انبوه و پیوسته به موجودی آن‌ها و از طرف دیگر شکایت بازیکنان ضعیف‌تر به خاطر چنین رقابتی بود. این درواقع اولین موج اعتراضی به این ماد هم بوده است.

بازی «دستینی 2» هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.