نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 15 آذر 1396
ساعت 11:31

عرضه A Walk in the Park DLC و نسخه Complete Edition بازی The Surge

0 از 5

The Surge Complete Edition همزمان با A Walk in the Park DLC عرضه شد

دیروز مورخ 5/12/2017 (برابر با 14 آذر 1396) بسته الحاقی A Walk in the Park برای بازی The Surge عرضه شد و هم اکنون بر روی پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس است. اما علاوه بر عرضه این بسته الحاقی، کمپانی Focus Home Interactive فرصت ویژه ای به تازه واردان این بازی داده است؛ در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

خبر خوش برای کسانی که هنوز بازی The Surge را خریداری نکرده اند اینکه کمپانی Focus Home Interactive ناشر این عنوان، نسخه The Surge Complete Edition را با با قیمتی معادل 60 دلار بر روی PS4، Xbox One و PC ارائه کرده است. همانطور که از نامش پیداست، نسخه The Surge Complete Edition شامل نسخه اصلی بازی و تمامی آپدیت ها و DLC های آن است. بنابراین علاقه مندان می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و آن را خریداری نمایند زیرا قیمت آن ارزان تر از مجموع قیمت های هر یک از DLC ها و خود بازی به صورت مجزا است.

کسانی که قبلاً بازی The Surge را خریداری کرده اند و فقط خواستار A Walk in the Park DLC هستند می‌توانند آن را با قیمت 15 دلار بر روی هر یک از پلتفرم ها تهیه کنند.

عنوان The Surge از نوع بازی های اکشن نقش آفرینی علمی تخیلی و شبیه Souls است که در بهار 1396 عرضه شد. استودیوی Deck13 Interactive مسئولیت ساخت و توسعه این عنوان را بر عهده داشته است.

م.حافظ | اخبار | 06/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.