نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 15 آذر 1396
ساعت 13:00

تریلر بازی Metro: Exodus در مراسم The Game Awards نمایش داده خواهد شد

5 از 5

در مراسم The Game Awards امسال شاهد نمایش تریلر جدیدی از بازی Metro: Exodus خواهیم بود

«جف کیلی» (Geoff Keighley) به عنوان مسئول برگزاری مراسم The Game Awards در توییتر خود تایید کرد که تریلر جدیدی از بازی Metro: Exodus در این مراسم به نمایش گذاشته خواهد شد.

بازی Metro: Exodus دنباله‌ای بر عناوین Metro 2033 و Metro: Last Light محسوب می‌شود که بطور رسمی در نمایشگاه E3 امسال معرفی گردید؛ این بازی در سال 2018 برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

مراسم The Game Awards در تاریخ 17 آذر، ساعت 05:00 به وقت تهران آغاز می‌شود.

آخرین عنوان از فرانچایز Metro، بازی Metro: Last Light بود که در سال 2013 روانه بازار شد؛ این بازی امتیاز 8.4 از 10 را از بازی‌مگ بدست آورد؛ کسری درخشان در نقد و بررسی این عنوان نوشت:

2033 Metro، یک الماس با ارزش‌های والا بود. و استودیوی A4 با عرضه Last Light، این الماس را تراش داد تا غنای مفهومی و سرگرمی آن، دو چندان شود. فارغ از ضعف‌ها و نکات منفی، عنوان حاضر به مدد گیم پلی عالی و حفظ واقع گرایی در تمام ابعاد و هر شرایطی، یک تجربه شیرین است و گرچه پایان شتاب زده آن، مثل یک سطل آب سرد عمل می‌کند اما بازهم باعث نمی‌شود که روزها بعد از اتمام بازی، به یاد آن نیافتید و ناخودآگاه لایه‌های عمیق آن را برای یافتن تصویر اصلی کنکاش نکنید.

فرشاد | اخبار | 06/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.