نویسنده: آرمین صیامی زاده جمعه، 25 خرداد 1397
ساعت 16:59

سلاح‌هایتان در Metro Exodus نیاز به تمیز‌کاری دارند

0 از 5

اگر سلاح‌هایتان را تمیز نکنید خراب خواهند شد

در دنیای عجیب بازی‌های ویدیویی، نیاز به توقف و تمیز کردن اسلحه‌ می‌تواند باعث فروش بیشتر بازیتان شود. بیایید درباره‌ی Metro Exodus صحبت کنیم.

سری مترو همیشه از مقداری واقع‌گرایی در بازی‌های خود استفاده کرده؛ مثلاً سلاح‌ها قفل می‌کنند، کیفیت مهمات تفاوت دارند و دنیای خارج از مترو پر از انواع سموم و بلایای طبیعی است. بله، موجودات جهش‌یافته نیز در بازی حضور دارند اما بقیه‌ی موارد مطابق تلاش‌های سازندگان برای واقعی کردن بازیست!

در Metro Exodus که نسبت به نسخه‌های قبلی یعنی 2033 و Last Light محیط‌های بازتری دارد، سلاحتان ممکن است در صورت کثیف شدن به مشکل بربخورد و دردنیای مترو، سلاح‌هایتان حتماً کثیف خواهند شد. متأسفانه آرتیوم، شخصیت اصلی بازی، بنابر دلایل نامعلومی نمی‌تواند با خود دستمال حمل کند و برای تمیز کردن سلاحش نیاز به میزکار دارد.

metro exodus 1

تهیه‌کننده‌‎ی بازی، آقای John Bloch طی مصاحبه‌ای باPCGamesN اعلام کرد که اگر زیاد در محیط خیس یا کثیفی بمانید، سلاحتان به مرور زمان کثیف خواهد شد و مجبورید روی میزکارهایی که در طی مراحل چیده شده‌اند آن‌ها را تمیز کنید. به گفته‌ی او، این اقدام آن‌ها برای این بود که تمیزکردن سلاح تبدیل به یکی از مکانیک‌های گیم‌پلی شود.

کوله‌پشتی نیز نقش مهمی را در این بازی ایفا خواهد کرد؛ چون می‌تواین با کمک سیستم Crafting بازی، از محتویات آن آیتم‌های جدید درست کنید. ظاهراً این میزکارها استفاده‌ی زیادی در بازی خواهند داشت.

Metro Exodus در تاریخ سوم اسفندماه سال جاری برای PC، Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.