نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 02 شهریور 1396
ساعت 13:53

بازی The Surge از Xbox One X پشتیبانی خواهد کرد

0 از 5

قابلیت پشتیبانی از Xbox One X به بازی The Surge اضافه خواهد شد

بازی The Surge نیز از کنسول آینده Xbox One X (که در روز 7 نوامبر 2017 برابر با 16 آبان 1396 عرضه خواهد شد) پشتیبانی خواهد کرد. بازی The Surge عنوانی در ژانر علمی تخیلی اکشن نقش آفرینی است که استودیوی Deck13 Interactive مسئولیت ساخت و توسعه آن را بر عهده داشته و کمپانی Focus Home Interactive ناشر آن می‌باشد. این بازی در بهار سال 2017 برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه شد.

مدیر بخش طراحی بازی آقای Adam Hetenyi اطلاعات جدیدی در مورد این موضوع ارائه کرده است. ایشان اظهار داشته که آپدیت این بازی با قابلیت پشتیبانی از Xbox One X قرار است در سال 2018 عرضه گردد، تقریباً همزمان با ارائه DLC جدیدی با نام A Walk in the Park.

بعلاوه آقای Adam Hetenyi به اختصار در مورد امکان عرضه بازی The Surge برای Nintendo Switch صحبت کرده است. ایشان گفته است عرضه این بازی بر روی Nintendo Switch کاری بسیار بسیار بسیار سخت است و مشکلاتی از قبیل کاهش کیفیت گرافیکی را به همراه دارد. در حال حاضر هیچ برنامه ای برای ارائه این بازی بر وی سوئیچ وجود ندارد اما شاید اگر تقاضای زیاد و کافی برای آن وجود داشته باشد ممکن است نظر آنها تغییر کند.

بازی The Surge در حال حاضر برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس قرار دارد و حتی از ویژگی های بصری بهبودیافته PS4 Pro نیز بهره گرفته است.

م.حافظ | اخبار | 24/08/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.