نویسنده: احسان ناخدا پنج شنبه، 02 شهریور 1396
ساعت 17:45

یو سوزوکی درباره حالت خشک چهره شخصیت‌های Shenmue 3 توضیح می‌دهد

0 از 5

توضیحات یو سوزوکی درباره علت چهره خشک و بی‌روح کارکترها در تریلر Shenmue 3

مدتی قبل بود که اولین تریلر رسمی سومین قسمت از فرانچایز محبوب Shenmue به بیرون درز کرد. متاسفانه این تریلر به خاطر انیمیشن‌های بسیار بد و چهره‌های خشک کارکترها شدیدا مورد قضاوت طرفداران قرار گرفت. حالا اخیرا یو سوزوکی، کارگردان این مجموعه، مصاحبه‌ای با وب‌سایت ژاپنی Game Watch Impress انجام داده و درباره علت این موضوع توضیحاتی ارائه کرده است. در قسمت زیر بخشی از این مصاحبه را با هم می‌خوانیم:

Game Watch Impres: آیا تریلر پخش شده از خود بازی کپچر شده بود؟ یا اینکه از قبل آن را رندر کرده بودید؟

Suzuki: این تریلر کاملا از خود بازی (in-game) کپچر شده بود.

Game Watch Impres: تا به حال چه مقدار از بازی ساخته شده است؟

Suzuki: به این علت که صحنه‌های مختلف به هم گره خورده‌اند و مرتبط با یکدیگر هستند، گفتن اینکه چقدر از بازی تکمیل شده بسیار دشوار است. این موضوع در مورد شخصیت‌ها هم صادق است و هم‌اکنون تمامی اطلاعاتی در حالت اولیه و موقتی هستند.

Game Watch Impres: آیا حالات چهره شخصیت‌ها در آینده تغییر خواهد کرد؟

Suzuki: بله، ما هنوز حالات چهره را در صورت کارکترها قرار نداده‌ایم و از یک ماه قبل شروع به جایگذاری انیمشین‌های جدید صورت کردیم. اما در حال حاضر، تمامی آن‌ها حذف شده‌اند.

Game Watch Impres: صداهای بازی واقعا حیرت‌انگیز هستند، آیا آن‌ها را جدیدا ضبظ کرده‌اید؟

Suzuki: خیر، در بخش صداها همچنان از Shenmue II استفاده کرده‌ایم.

طبق صحبت‌های بالا می‌توان نتیجه گرفت که چهره‌های مورداستفاده در تریلر موقتی بوده‌اند و در واقعیت باید منتظر چیز بهتر و مناسب‌تری باشیم. سوزوکی در ادامه اعلام کرد که برای به اتمام رساندن Shenmue 3 به 30 ساعت زمان نیاز خواهید داشت و اگر بازی خوب ظاهر شود، این نسخه پایان داستان سری Shenmue نخواهد بود. وقتی از سوزوکی درباره ساخت نسخه چهارم Shenmue سوال پرسیده شد، او در جواب گفت: «اگر بتوانم، من علاقه دارم انجامش دهم.»

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.