نویسنده: پدرام پورامامعلی جمعه، 20 بهمن 1396
ساعت 22:00

تاریخ عرضه‌ی جدیدی برای بازی Vampyr مشخص شد

0 از 5

بازی نقش آفرینی Vampyr تاریخ عرضه‌ی جدیدی را در مقابل خود می‌بیند

اخیرا استودیوی Dontnod که سابقه‌ی ساخت عناوینی همچون Remember Me و Life is Strange را در کارنامه‌اش دارد، شروع به انتشار مجموعه‌ای از ویدیوها با نام «DONTNOD Presents Vampyr» کرده است. Dontnod در این ویدیوها، جزییاتی از نحوه‌ی ساخت و نقش آفرینی بازیگران عنوان RPG و اکشن Vampyr به تصویر کشیده شده است. روز گذشته چهارمین و آخرین قسمت از این مجموعه‌ی اینترنتی در فضای مجازی قرار گرفت که در انتهای این ویدیو، تاریخ عرضه‌ی جدیدی برای Vampyr مشخص شد.

چندی پیش سازندگان Vampyr اعلام کرده بودند که بازی در بهار 2018 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت؛ اکنون و در ویدیوی مذکور مشخص شد که بازی Vampyr در تاریخ 5 ژوئن 2018 معادل با سه شنبه 15 خرداد 1397 برای PlayStation 4، Xbox Oneو PC عرضه خواهد شد. پیش از نمایش این تاریخ در ویدیو، Dontnod بازی‌های ویدیویی را نوعی رسانه‌ می‌داند. به اعتقاد Dontnod بازی‌های ویدیویی از سرگرمی‌های دیگر جدا هستند، زیرا تصمیماتی که بازیکن از طریق گیم‌پلی و در پس پرده‌ی داستان بازی اتخاذ می‌نماید، تاثیر عمیقی بر روی مخاطب خواهد گذاشت. همچنین Dontnod در این ویدیو از وجوه تشابه بازی‌های ویدیویی با فیلم‌ها و نمایش‌ها سخن می‌گوید.

اکنون که پروسه‌ی ساخت بازی Vampyr تقریبا به پایان خود رسیده است، ممکن است از یک یا هر دو عنوان دیگری که Dontnod مشغول کار بر رویشان است، اخبار جدیدی بشنویم؛ منظورمان از این دو بازی، یک IP کاملا جدید و دیگری قسمت جدیدی از بازی Life is Starnge است.

گفته شده است که گیم‌پلی بازی Vampyr مشابه عنوان Dishonored خواهد بود و داستان بازی درباره‌ی جاناتن رید سرباز سابق و پزشکی است که توسط یک خون‌آشام نفرین شده. رید در طول بازی باید به دنبال درمانی برای این نفرین بگردد. وقایع بازی در سال 1918 و در شهر لندن به وقوع می‌پیوندند. تعامل با شهروندان لندن در بازی بالا خواهد بود و بازیکن باید در مواقع زیادی درباره مرگ و زندگی دیگران تصمیم بگیرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.