نویسنده: پدرام پورامامعلی جمعه، 20 بهمن 1396
ساعت 23:29

اکتیویژن تایید کرد؛ Treyarch مشغول ساخت یک Call of Duty جدید است

0 از 5

همانطور که شایعه شده بود استودیوی محبوب Treyarch رسما مشغول ساخت یک Call of Duty: Black Ops جدید است

روز گذشته و طی یک نشست خبری پیرامون مسائل مالی، اکتیویژن رسما اعلام کرد که ساخت بازی امسال Call of Duty به استودیوی Treyarch خالق سری فرعی بازی‌های Black Ops محول شده است. اکتیویژن از ارائه‌ی جزییات بیشتر راجع به بازی امسال Call of Duty خودداری کرده است، اما شایعات بسیاری خبر از این می‌دهند که بازی امسالِ Call of Duty چهارمین شماره از عنوان Black Ops خواهد بود.

این تاییدیه از جانب Activision تنها چند روز پس از انتشار خبری رخ داد که ساخت Call of Duty: Black Ops 4 را نوید می‌داد. در این گزارش گفته شده بود که بر اساس شایعات متعدد بازی جدید Treyarch نسبت به عنوان Infinite Warfare که در سال 2016 عرضه شده بود، دارای عناصر علمی تخیلی کمتری خواهد بود. تری‌آرک در حساب توییتر خود نوشت:

مشتاقانه منتظر اتفاقات امسال هستیم... بیشتر از این نمی‌توانیم برای ارائه‌ی جزییات بیشتر صبر کنیم!

به طور معمول در سالهای اخیر رسم بوده که ساخت بازی جدید Call of Duty تا رسیدن بهار؛ مخصوصا ماه فروردین یا اردیبهشت (پیش از E3)  به صورت رسمی تایید نمی‌شود؛ پس می‌توان انتظار داشت که تا رسیدن به آن زمان اخبار و شایعات بیشتری پیرامون بازی منتشر شود. Treyarch همچنین برای اولین بار مد محبوب زامبی را وارد سری کرد؛ بنابراین بعید است که در بازی جدید نیز شاهد حضور این بخش نباشیم.

ساخت Call of Duty 2018 توسط Treyarch به هیچ وجه عجیب نیست. با توجه به چرخه‌ عرضه‌ی سه ساله Call of Dutyها توسط استودیوهای سه گانه، ساخت CoD جدید توسط این استودیو کاملا قابل انتظار بود. بازی Call of Duty در یک چرخه سه ساله به صورت نوبتی توسط سه استودیوی Treyarch، Sledgehammer و Infinity Ward ساخته می‌شود.

همچنین Activision Blizzard در کنفرانس خبری مذکور اعلام کرد که بازی Call of Duty: WW2 در مقایسه با Black Ops III فروش بهتری در سه ماه‌ی نخست سال داشته است.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.