نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 05 بهمن 1401
ساعت 09:00

Life is Strange 2 به زودی به نینتندو سوییچ راه پیدا می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت Square Enix در طول چند سال گذشته تقریبا همه عناوین سری بازی‌های محبوب Life is Strange را به کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ آورده است. این عناوین شامل همه بازی‌های این سری غیر از نسخه دوم، و همچنین Life is Strange: True Colors و Life is Strange: Arcadia Bay Collection است که دارندگان نینتندو سوییچ قادر به تهیه و تجربه آن‌ها هستند. پیرامون این موضوع، اسکوئر انیکس اخیرا اعلام کرده که تنها بازی سری که در سوییچ در دسترس نداشت، یعنی Life is Strange 2 قرار است به زودی برای این پلتفرم هم در دسترس قرار بگیرد.

با توجه به این گزارش، بازی Life is Strange 2 در روز 2 فوریه (13 بهمن) به نینتندو سوییچ می‌آید و از هم‌اکنون نیز امکان پیش‌خرید آن فراهم شده است. با توجه به اطلاعات مربوط به این بازی در Switch eShop، بازیکنان نیاز به فضای 26.5 گیگابایتی برای دریافت بازی دارند که با در نظر گرفتن استانداردهای این پلتفرم حجم بسیار زیادی محسوب می‌شود.

Life is Strange 2 در حال حاضر برای PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد و همان‌طور که اشاره شد، در روز 2 فوریه (13 بهمن) برای نینتندو سوییچ نیز منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.