نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 04 بهمن 1401
ساعت 16:00

اینسامنیاک همچنان امیدوار به عرضه 2023 بازی Marvel’s Spider-Man 2

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بدون شک یکی از موردانتظارترین عناوین صنعت گیم برای سال 2023 بازی Marvel’s Spider-Man 2 اینسامنیاک است که به عنوان دنباله‌ای مستقیم برای بازی سال 2018 در دست ساخت قرار دارد. با توجه به موفقیت عظیم بازی اول اسپایدرمن و بازگشت مجدد همان تیم ساخت در اینسامنیاک، اصلا جای تعجبی نیست که بازی دنباله نیز با انتظارات بسیار بالایی مواجه باشد. سازندگان علیرغم تاکید قبلی که همچنان اصرار روی عرضه سال 2023 دارند، هنوز البته تریلر و نمایش خاصی هم به اشتراک نگذاشتند.

در ارتباط با این بازی، اخیرا Yuri Lowenthal صداپیشه و بازیگر نقش اسپایدرمن در بازی اول که برای بازی دوم نیز بازگشته است، صحبت‌های جالبی را مطرح کرده و ابراز امیدواری کرده که اینسامنیاک همچنان معتقد است که بازی برای عرضه در سال 2023 آماده خواهد شد. او در رابطه با کار مجدد با این تیم و بازگشت به نقش مرد عنکبوتی چنین گفته است.

به شخصه هنوز من اندکی کار باقی مانده برای این پروژه دارم. این واقعا یک بازی عظیم است و خوب من هم هنوز کارهای کوچکی را باید انجام بدهم. مطلع هستم که تیم سازندگان درارتباط با زمان عرضه همچنان مصمم هستند و اینسامنیاک همیشه نشان داده که در این موارد خوب عمل می‌کند. مشخص است که خوب من نمی‌توانم خیلی درباره بازی چیزی بگویم، ولی این را هم می‌گویم که این یک تجربه حیرات‌انگیزی خواهد شد. واقعا هیجان‌زده هستم تا بازیکنان بالاخره آن را تجربه کنند. تیم سازندگان به خوبی می‌دانند که با توجه به دو بازی موفق قبلی، حالا باید انتظارات بسیار بیشتری را برآورده کنند و موفق به انجام آن هم شده‌اند. بی‌صبرانه منتظر هستم تا طرفداران آن را تجربه کنند.

سونی و اینسامنیاک هنوز تاریخ عرضه دقیق Marvel’s Spider-Man 2 را مشخص نکردند، ولی فروشگاه سونی مدتی هست که صفحه رسمی آن را راه‌اندازی و به تاریخ «پاییز 2023» برای عرضه اشاره کرده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.