نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 04 بهمن 1401
ساعت 14:00

Ghost Recon Breakpoint در پلتفرم Steam نیز در دسترس قرار گرفت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Ghost Recon Breakpoint که پیش از این در پلتفرم پی‌سی فقط از طریق فروشگاه یوبی‌سافت و همچنین فروشگاه اپیک گیمز در دسترس قرار داشت، اخیرا در پلتفرم محبوب استیم نیز در دسترس قرار گرفته است. این بازی که توسط یوبی‌سافت پاریس و اولین بار در سال 2019 عرضه شده، از نظر دنیای بازی بزرگ‌ترین نقشه جهان‌باز سری را در خود داشت.

وقایع داستانی بازی Ghost Recon Breakpoint در جزیره‌ای خیالی به نام Auroa جریان دارد که توسط گروهی به نام The Wolves اشغال شده است. بازیکن در اینجا در قالب گروه قدیمی The Ghosts مراحل مختفی را دنبال می‌کند تا درنهایت جزیره آزادسازی شود. پیرامون این بازی، نکته مهم به دوره لانچ بسیار پرحاشیه و سخت آن برای یوبی‌سافت مربوط است و تجربه ابتدایی که در اختیار بازیکنان قرار گرفت با مشکلات فنی عدیده و باگ‌های زیاد بود. این بازی از بسیاری جهات به طراحی‌های شناخته شده دیگر فرنچایزهای شرکت نزدیک شد و با توجه به انتقادات گسترده، تاکنون با آپدیت‌های مختلف تغییر و تحولات دگرگون‌کننده زیادی را هم تجربه کرده است.

عرضه این بازی در استیم شامل هر سه نسخه استاندارد، Gold Edition و Deluxe Edition می‌شود. در نسخه گلد، علاوه بر بازی نسخه استاندارد محتواهای Year 1 Pass، Infiltration Pack و Ultimate Pack هم قرار دارند. در نسخه Deluxe نیز غیر از بازی نسخه استاندارد محتوای Infiltration Pack وجود خواهد داشت. در ارتباط با این سری بازی یعنی Ghost Recon، یوبی‌سافت قبلا هم تایید کرده بود که Ghost Recon Frontline را لغو کرده است. با این حال شایعاتی از پیگیری یک نسخه جدید و اصلی از سری در یوبی‌سافت پاریس وجود داشته است. درنهایت باید دید که در صورت صحت شایعات این بازی در چه زمانی رونمایی می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.