نویسنده: مهدی افتخاری چهارشنبه، 26 ارديبهشت 1397
ساعت 15:40

Stalker 2 معرفی شده است و در سال 2021 منتشر خواهد شد

0 از 5

شرکت GSC Game World اعلام کرد که ساخت بازی Stalker 2 از الان شروع شده است.

به نظر می‌رسد که تازه اول کار باشد، زیرا در سایت بازی Stalker 2 فقط لوگوی آن به همراه یک تاریخ انتشار 2021 دیده می‌شود. سایت رسمی GSC Game World این اخبار را تایید کرده اما متاسفانه جزئیات دیگری نداده است.

تنها اطلاعاتی که تا به حال داده شده، شروع ساخت بازی و تاریخ انتشار آن هستند. قطعا اعلامیه بدون جزئیاتی است، حتی برای شرکت GSC. با این وجود، اینطور که پیداست بازی با Unreal Engine 4 درست خواهد شد. طبق یک توئیت از Sergey Galyonkin، سازنده Steamspy که برای شرکت Epic Games هم کار می‌کند، GSC لایسنس Unreal Engine 4 را برای ساخت بازی تهیه کرده است.

این دومین باری است که Stalker 2 توسط GSC معرفی می‌شود. اولین دفعه در سال 2010 بود که استدیو اعلام کرد بازی با یک موتور جدید درست می‌شود. یک سال بعد، پروژه Stalker 2 کنسل و استدیو GSC بسته شد. چهار سال بعد، در سال 2014 اعضای شرکت دوباره گرد هم آمدند. از آن زمان تنها بازی که GSC منتشر کرد، RTS Cossacks 3 در سال 2016 بود. عده زیادی از تیم سازنده Stalker از شرکت جدا شدند و وقت خود را بروی پروژه‌های دیگر مانند Survarium و Escape from Tarkov صرف کردند . اثرات Stalker در این بازی‌ها دیده می‌شود اما هیچکدام به خوبی خود Stalker نبودند.

سری Stalker بخاطر کارگردانی و ارائه بسیار زیبا از دنیای آخرالزمان مشهور است. بازی‌های این فرنچایز از همه لحاظ چندین سال پیشرفته‌تر از تاریخ انتشارشان به نظر می‌رسند و هنوز که هنوزه با کمک چندین Mod لذت بخش هستند.

اولین Stalker بارها به تاخیر افتاد. بنابراین ممکن است که این اتفاق برای Stalker 2 هم بیفتد و شاهد انتشار آن را در سال 2021 نباشیم.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.