نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 06 بهمن 1401
ساعت 16:00

کوئست های فرعی Hogwarts Legacy روی کمپین اصلی تاثیر می گذارند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از عرضه نسبتا ضعیف بازی Forspoken و نقدهای متوسطی که دریافت کرد، حالا Hogwarts Legacy در صف انتشار به عنوان بازی بعدی جادوگری/نقش‌آفرینی قرار می‌گیرد. این بازی که حدود یک ماه دیگر منتشر می‌شود، براساس دنیای جادوگری سری هری پاتر اثر جی‌کی رولینگ است. این نویسنده شهیر گرچه در ساخت بازی یا داستان نقشی نداشته، ولی این موارد همگی الهام‌گرفته از کارها و دنیای جادوگری ساخته شده توسط او هستند.

Hogwarts Legacy که یک بازی جهان باز و RPG خواهد بود، عملا شامل حق انتخاب‌های فراوان نیز می‌شود و این موضوع در مراحل اصلی و فرعی نیز خود را نشان خواهد داد. پیرامون این مسئله، اخیرا فاش شده که دنیای این بازی بیش از 100 مرحله فرعی را در خود جای داده و در حالی که این میزان واقعا زیاد به نظر می‌رسد، ولی این همه موضوع هم نیست و سازندگان وعده دادند که انتخاب‌ها و نحوه بازی بازیکن در این مراحل، حتی روی کمپین اصلی داستانی نیز تاثیر می‌گذارد. در این رابطه Moira Squier کارگردان داستانی بازی چنین گفته است:

بخش کمپین اصلی داستان‌محور و درگیرکننده است و ما شخصیت‌ها و دیدگاه‌های مختلفی برای هرکدام داریم. ما اینجا قابلیت حق انتخاب بازیکن را هم داریم و به این ترتیب تعامل با شخصیت‌ها می‌تواند باعث فاش شدن داستان‌ها از زاویه دید دیگری شود. این به کوئست‌های فرعی هم کشیده شده و در بیش از 100 مرحله فرعی که در بازی وجود دارد، بازیکن قادر است با تعاملات و انتخاب‌ها روند داستان در کمپین اصلی را هم تغییر دهد.

در مراحل فرعی بازیکن می‌تواند با شخصیت‌ها به تعامل بپردازد و بسته به نوع تاثیری که روی شخصیت‌ها ایجاد می‌شود، این روی کمپین داستانی و حضور این شخصیت‌ها در آن نیز تاثیر می‌گذارد. این حتی حالت وارونه هم دارد و بسته به اینکه بازیکن ابتدا کدام کوئست فرعی یا اصلی را تکمیل کند، انتخاب‌ها و تعاملات در هر کدام روی دیگری موثر واقع می‌شوند و در روند داستان و خود بازی تغییر ایجاد می‌کند.

بازی Hogwarts Legacy در روز 10 فوریه (21 بهمن) برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه می‌شود. نسخه نسل هشتمی بازی برای Xbox One و PS4 با تاخیر در روز 4 آوریل (15 فروردین 1402) و نسخه نینتندو سوییچ نیز در روز 25 جولای (3 مرداد 1402) عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.