نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 06 بهمن 1401
ساعت 14:00

Dead Space Remake دارای حالت New Game Plus خواهد بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Motive Studio که عرضه یکی از عناوین موردانتظار امسال یعنی نسخه ریمیک Dead Space را در برنامه دارد، به تازگی تایید کرده که بازی از همان روز لانچ همراه با حالت New Game Plus منتشر خواهد شد. این خبر که از طریق حساب رسمی بازی در توییتر فاش شده، استودیو تایید کرده که بازی از New Game Plus پشتیبانی می‌کند و همچنین دارای یک سکانس پایانی مخفی هم خواهد بود.

توییت تازه سازندگان، جدای از نیو گیم پلاس و وجود یک پایان‌بندی مخفی، اشاره دارد که در این بازی یک نوع جدید از Necromorph ها با عنوان Phantom هم وجود دارد. به علاوه یک لباس جدید تحت عنوان Level 6 Advanced Suit هم در دسترس قرار می‌گیرد. در رابطه با موارد فاش شده، نظیر گونه جدید Necromorph ها و پایان بندی مخفی البته جزئیات خاصی فاش نشده و احتمالا برای کشف این موارد باید منتظر عرضه بازی بود.

پیرامون این عنوان، سازندگان در خبری جداگانه اخیرا تایید کرده بودند که بازی به شکل ویژه‌ای از قابلیت‌های مدرن دسته‌های DualSense نظیر adaptive triggers و haptic feedback در PS5 استفاده می‌کند. بازی Dead Space در روز 27 ژانویه (7 بهمن) برای PC، Xbox Series X/S و PS5 منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.