نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 10 بهمن 1401
ساعت 09:00

در Dead Space ظاهرا به بازسازی Dead Space 2 Remake اشاره شده است

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Dead Space remake درحال حاضر مدتی هست که در دسترس طرفداران قرار گرفته و پس از مدت‌ها انتظار، تجربه نهایی با استقبال بسیار خوبی هم مواجه بوده است. جدیدترین ساخته Motive Studio، مورد نقدهای مثبت از جانب منتقدین هم قرار گرفته و با توجه به این موفقیت، احتمالا جای تعجبی نیست که طرفداران منتظر ساخت ریمیک/بازسازی مشابه از نسخه دوم این سری هم باشند. در همین رابطه، اخیرا فاش شده که ممکن است برای این سوال، خود بازی اخیرا عرضه شده سرنخی به جا گذاشته است.

بازسازی جدید Dead Space همان‌طور که قبلا هم وعده داده شده بود دارای حالت جدید New Game Plus است و این حالت، البته فقط یکی از ویژگی‌های کاملا جدیدی است که در نسخه ریمیک درمقایسه با اورجینال وجود دارد. در ارتباط با New Game Plus بازی، اخیرا فاش شده که در جریان تجربه این حالت یکی از لاگ‌های پیدا شده در گیم‌پلی حاوی ایستر اگ عجیبی است و در آن اشاره می‌شود که پایگاه USG Ishimura (محل جریان بازی) با توجه به از رده خارج شدن این محل در آینده نزدیک، فرصت‌های شغلی در ارتباط با لوکیشنی به نام Sprawl در پایگاه Titan دارد.

قرار گرفتن چنین ایستر اگی در بازی ریمیک در نوع خود جالب است، چون لوکیشن Sprawl درواقع محل وقوع داستان بازی Dead Space 2 نیز هست و می‌تواند اشاره به ساخته شدن نسخه ریمیک از این بازی دنباله و کلاسیک باشد. در هر صورت باید توجه داشت که علیرغم موفقیت Dead Space remake و بالا بودن احتمال ساخته شدن ریمیک از بازی دوم، استودیو موتیو از قبل اعلام کرده بود که پروژه بعدی آن‌ها کار روی یک بازی AAA و تک‌نفره Iron Man است. باید منتظر ماند و دید که واکنش EA به خواسته طرفداران و ساخته شدن ریمیک Dead Space 2 چه خواهد بود.

بازی Dead Space remake درحال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S و PC در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.