نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 10 بهمن 1401
ساعت 11:00

Starfield و Redfall اهمیت زیادی برای گیم پس دارند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در طول چند سال گذشته، سرویس Game Pass به عنصر کلیدی موفقیت ایکس‌باکس تبدیل شده و با توجه به عرضه عناوین زیادی از بازی‌های داخلی و third party، به رشد فوق‌العاده‌ای هم رسیده است. در این ارتباط، مایکروسافت در این سال‌ها چندین بازی بزرگ third party را همزمان با عرضه جهانی در این سرویس گنجانده است؛ با این حال در ارتباط با بازی‌های تولید شده داخلی یا فرست پارتی این موضوع همیشگی است و شرکت تمامی بازی‌های خودش را همزمان با عرضه در این سرویس هم قرار می‌دهد. با در نظر گرفتن اینکه این امتیاز یکی از بزرگ‌ترین برگ‌های برنده موفقیت گیم پس بوده، عرضه مداوم بازی‌های داخلی و با کیفیت یکی از دغدغه‌های مشترکین نیز محسوب می‌شود.

فیل اسپنسر رئیس ایکس‌باکس، به تازگی مصاحبه تازه‌ای انجام داده و در رابطه با موارد مختلفی به صحبت و اظهارنظر پرداخته است. در یکی از بخش‌ها، او پیرامون سرویس گیم پس و بازی‌هایی که قرار است در آن عرضه شوند از جمله Redfall و Starfield صحبت‌های جالبی داشته است.

این دو بازی یعنی Redfall و Starfield واقعا بازی‌های مهمی هستند و باید بگویم هر بازی فرست پارتی که در مجموعه می‌سازیم به همین شکل برای ما مهم هستند. ما در ارتباط با رشد سرویس گیم‌پس شرایط پایدار و خوبی را شاهد بودیم و به همین ترتیب که بازی به آن اضافه می‌کنیم، این رشد ادامه پیدا می‌کند. بعضی وقت‌ها ما شاهد رشد سرویس در زمان عرضه عناوینی هستیم که ار قبل انتظارش را داشته‌ایم و البته هر از گاهی هم بازی‌هایی از نوع Vampire Survivors یا همین حالا Hi-Fi Rush را داریم که جریان و هیجان خاص خودشان را ایجاد می‌کنند. پس می‌بینید که بعضی وقت‌ها بازی‌هایی هستند که پیش‌بینی می‌کنید باعث رشد و پیدا شدن هیجان شوند، و بعضی وقت‌ها هم بازی‌هایی همین کار را می‌کنند که باعث شگفتی و سورپرایز می‌شوند. این چیزی است که درباره صنعت خودمان دوست دارم و بازی‌های بزرگ می‌توانند از هر سمت و سو از راه برسند.

همان‌طور که می‌دانید ما حالا چند سالی هست که خرید شرکت ZeniMax را نهایی کردیم و آن‌ها بازی‌های زیرمجموعه این کمپانی نظیر Hi-Fi Rush، Redfall، آپدیت بزرگ Elder Scrolls Online و همچنین بازی Starfield را در همین سال جاری 2023 عرضه می‌کنند. به این ترتیب ما امسال را با عرضه این عناوین برای ایکس‌باکس و پی‌سی و همچنین گیم‌پس شروع می‌کنیم و واقعا باعث خوشحالی من است که عناوین قدرتمند بتزدا را در کاتالوگ بازی‌هایمان می‌بینم.

در جریان رویداد Developers_Direct، بازی Redfall گیم‌پلی ویدیو جدیدی دریافت و تاریخ عرضه آن برای روز 2 می (12 اردیبهشت) نیز تایید شد. این بازی در کنار چند بازی دیگر نمایش‌های تازه‌ای در برنامه اخیر داشتند که می‌توانید تماشا کنید. همچنین پیرامون Starfield نیز این بازی گرچه در رویداد اخیر غیبت داشت، ولی مایکروسافت عرضه سال 2023 آن را مجددا تایید کرده و وعده داده که به زودی رویدادی اختصاصی برای این عنوان موردانتظار هم برگزار می‌کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.