نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 10 بهمن 1401
ساعت 14:00

سونی مجددا به عرضه Marvel’s Spider-Man 2 در پاییز 2023 اشاره کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی در سال 2023 نیز بازی‌های انحصاری زیادی را در صف عرضه دارد که البته بسیاری از آن‌ها هم توسط استودیوهای فرست پارتی ساخته نمی‌شوند. با این حال در این بین تیم‌های بازی‌سازی داخلی سونی نیز عناوین انحصاری و در صف عرضه خودشان را هم دارند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها Marvel’s Spider-Man 2 محصول استودیو اینسامنیاک است. درواقع می‌توان گفت که تنها عنوان فرست پارتی PS5 برای سال 2023 که تا به حال به صورت رسمی تایید شده همین بازی شدیدا موردانتظار است.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 البته تاریخ عرضه دقیقی ندارد، با این حال به تناوب توسط اینسامنیاک و همچنین سونی برای انتشار در اواخر سال 2023 اعلام شده است. پیرامون تاریخ عرضه، اخیرا فاش شده که یک تیزر تبلیغاتی سونی در شبکه ESPN استرالیا به بازی اسپایدرمن 2 اشاره کرده و وعده داده که در «تابستان 2023» منتشر می‌شود. نکته مهم پیرامون این پنجره زمانی، این است که فصل تابستان در استرالیا مصادف با ماه‌های سپتامبر، اکتبر و نوامبر و درواقع فصل پاییز 2023 در آمریکای شمالی است و به نوعی سونی، مجددا عرضه اواخر سال 2023 را برای این بازی تکرار کرده است.

اخیرا نیز یوری لوونتال بازیگر نقش پیتر پارکر/اسپایدر من در بازی اول و دوم، گفته بود که اینسامنیاک از آماده عرضه شدن بازی برای پاییز 2023 اطمینان دارد. با توجه به این گزارش‌ها، حالا باید منتظر ماند و دید که نمایش‌های جدید و تاریخ انتشار دقیق بازی چه زمانی از راه خواهند رسید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.