نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 06 بهمن 1401
ساعت 11:00

بازی Atomic Heart گلد شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام تازه Mundfish، حالا سرانجام فرایند ساخت بازی Atomic Heart به پایان رسیده و این عنوان «گلد» شده است. لازم به ذکر است که پروژه Atomic Heart در طول دوره ساخت فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه و تاخیرهای زیادی را هم داشته است. گلد شدن اصطلاحی در فرایند توسعه نرم‌افزار است که محصول در وضعیت آماده تکثیر و عرضه قرار می‌گیرد، که این البته به معنای پایان چرخه توسعه نیست و سازندگان به کار روی آن و انتشار آپدیت تا یک دوره مشخص ادامه می‌دهند.

بازی Atomic Heart اولین بار در سال 2017 و به عنوان یک تجربه اکشن و شوتر نقش‌آفرینی رونمایی شد که وقایع آن در یک دنیای موازی و تاریخ جایگزین، در کشور شوروی جریان دارد. در این تاریخ جایگزین، کشور شوروی به خاطر انقلاب روباتیک دهه 1930 موفق به شکست آلمان نازی شد، ولی وقایع به شکل دیگری جلو رفت و روبات‌ها به نوعی زنده شدند و شرایط متفاوتی ایجاد کردند. به این ترتیب بازیکن در نقش یک مامور KGB با انواع روبات‌ها مبارزه خواهد کرد.

با توجه به گلد شدن بازی، دیگر نگرانی خاصی از تاخیر مجدد نیست و طرفداران برای روز 21 فوریه (2 اسفند) می‌توانند منتظر عرضه آن برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC باشند. این بازی همچنین در روز عرضه برای مشترکین سرویس گیم پس نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.