نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 22 بهمن 1401
ساعت 11:00

Atomic Heart در روز عرضه روی کنسول های جدید Ray Tracing ندارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی جهان‌باز Atomic Heart حالا کم‌تر از دو هفته تا انتشار فاصله دارد و سازندگان و ناشر بازی، تاکنون اطلاعات و نمایش‌های مختلفی را هم از این عنوان شوتر اول شخص و نقش‌آفرینی به اشتراک گذاشته‌اند. در این رابطه، اخیرا Robert Bagratuni کارگردان بازی و موسس استودیو Mundfish جزئیات جدیدی از ویژگی‌های فنی این عنوان را به اشتراک گذاشته، و تایید کرده که تجربه کنسولی بازی در پلتفرم‌های نسل نهمی فاقد حالت ray tracing در روز اول عرضه است. در این رابطه البته تایید شده که این حالت در قالب آپدیت و مدتی پس از عرضه در دسترس دارندگان بازی قرار می‌گیرد.

پس از این صحبت‌ها Bagratuni در ادامه به این موضوع هم اشاره می‌کند که اجرای بازی در روز اول انتشار در PS5 و Xbox Series X، فقط با یک حالت گرافیکی یعنی dynamic 4K و با نرخ فریم 60FPS اجرا می‌شود. اجرای بازی‌ها به شکل dynamic 4K در این پلتفرم‌ها البته اتفاق تازه‌ای نیست، و به گفته این کارگردان بازی در برخی قسمت‌ها به صورت کامل 4K و در برخی قسمت‌های دیگر به شکل upscale شده است. او همچنین اجرای بازی در Xbox Series S را با مشخصات 1080p و 60FPS اعلام کرد.

در صحبت‌های جدید، البته اشاره‌ای به مشخصات اجرای بازی در کنسول‌های نسل هشتمی PS4 و Xbox One نشده، ولی تایید شده که این نسخه‌ها به شکل کامل بهینه‌سازی شده‌اند. بازی Atomic Heart در روز 21 فوریه (2 اسفند) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.