نویسنده: علیرضا رسولیان جمعه، 24 آذر 1402
ساعت 15:15

تاریخ انتشار بسته الحاقی دوم بازی Atomic Heart مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو ماندفیش (Mundfish) اخیراً تاریخ انتشار دومین بسته‌ی الحاقی بازی Atomic Heart را اعلام کرد.

طبق گفته‌های این استودیو، بسته‌ی الحاقی دوم بازی Atomic Heart با نام «Trapped in Limbo» بلافاصله بعد از وقایع داستان بازی اصلی جریان دارد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا پایان‌بندی متفاوتی از اولین بسته‌ی الحاقی این بازی یا همان «Annihilation Instinct» که در تابستان منتشر شده بود را تجربه کنند.

بسته‌ی الحاقی «Trapped in Limbo» مناطق جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد و بازیکنان به اعماق ذهن شخصیت P-3 وارد می‌شوند و به دست‌وپنجه نرم کردن با چالش‌های پلتفرمینگ و سکوبازی مختلفی خواهند پرداخت. داستان این بسته‌ی الحاقی نه‌تنها رازهای پنهان گذشته‌ی شخصیت P-3 را برملا خواهد کرد، که با اتمام این DLC نگاه جدیدی به دنیای لیمبو نیز به‌دست می‌آورید.

دومین بسته‌ی الحاقی با نام «Trapped in Limbo» در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ (۶ فوریه ۲۰۲۴) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. همانند اولین بسته‌ی الحاقی بازی یا «Annihilation Instinct»، بسته‌ی الحاقی دوم Atomic Heart نیز برای بازیکنانی که «Atomic Pass» را خریداری کرده‌اند، قابل دسترسی خواهد بود. دارندگان نسخه‌ی گلد یا پریمیوم بازی نیز به تمامی محتواهای دانلودی این عنوان از جمله «Trapped in Limbo» دسترسی خواهند داشت.

نقد و بررسی بازی‌مگ از بازی اصلی Atomic Heart را می‌توانید از این‌جا مطالعه کنید. اگر هم علاقه‌مند به آشنایی بیشتر با اولین بسته‌ی الحاقی این عنوان هستید، نقد و بررسی محتوای دانلودی «Annihilation Instinct» را از این‌جا بخوانید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.